انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

این همه پول نفت کجا رفته است؟

این همه پول نفت کجا رفته است؟" ؛ این سوالی است که مردم در هنگام مواجهه با رکود اقتصادی و گرانی ها و مشکلات معیشتی روزافزون ، مدام مطرح می کنند و گاه درآمدهای ارزی کشورمان را با برخی کشورهای عربی مقایسه می کنند که "آنها چگونه این درآمدها را مدیریت می کنند و ما چگونه؟!"

هر چند برخی سوء استفاده ها و اختلاس های کلان ، مشخص کننده تکلیف بخشی از درآمدهای کشور است اما امروز ، احمد توکلی با آمار تکان دهنده ای که در صحن علنی مجلس ارائه کرد ، خواسته یا ناخواسته ، به این سوال جواب داد که "این همه پول نفت کجا رفته است؟"

بخوانید: « مصرف سرانه ارز به قیمت های ثابت در دوران جنگ به ازای هر ایرانی ۶۰۸ دلار بود و این رقم در زمان دولت بعدی به ۳۸۴ دلار به ازای هر ایرانی به طور سالانه رسید؛ در دولت قبل از دولت احمدی نژاد به ازای هر ایرانی ۳۶۴ دلار سالانه اختصاص یافت و در دولت احمدی نژاد این میزان ارز به ازای هر ایرانی ۸۲۴ دلار شد. »

اعداد را یک بار دیگر بخوانید:

ادامه مطلب ...

حذف دلار از مبادلات

کشور های جهان بخصوص کشورهای مسلمان . با حذف تدریجی دلار . و جایگزینی پولهای خود در مبادلات منطقه ای میتوانند روی امریکا را کم کنند. و اقتصادی مستقل از دلار ایجاد تا استعمار نوین امریکا نتواند آنها را به بازی بگیرد. و نوسانات دلار نتواند روی اقتصاد منطقه اثر زیادی داشته باشد. و مقدار زیادی از معاملات خود رابین کشور های خاور میانه انجام دهند. تا امریکا و غرب نتوانند با پشتوانه دلار ها تقلبی و ..در منطقه ما دخالت . و جنگ راه بیاندازند. و منافع امریکا در منطقه خلیج فارس طلب کنند.! و حکومت به نفع خود تغییر دهند. و حکومت دست نشانده . به عنوان نماینده خود در منطقه. ایجاد کنند. واتحاد مسلمین را با اختلاف بین شیعه و سنی و .....به هم بزنند . ومنابع منطقه را به غارت ببرند.در صورتیکه اگر رهبران مسلمانان عقل داشتند .فریب شیطان استعمار را نمی خوردند. و حول محور قران و اسلام با هم متحد میشدند. و اختلافات فرقه ای که حاصل دست ضد مسلمین است را کنار میزدند. و دوباره اسلام محمدی قدرت میگرفت. و پوزه اسرائیل و غرب را در هم میشکست. نه اینکه آنها به ما بگویند چه حق دارید داشته باشید. و چی حق ندارید داشته باشید. و یا حقوق بشر و نوع حکومت را آنها به ما یاد دهند.!

ادامه مطلب ...