انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

علل توهین به پیامبر اسلام و یارانش و قران

1- حسادت و دشمنی که با اسلام. به عنوان آخرین و مترقی ترین دین دارند.

2-تحریک مسلمین به اعمال خرابکارانه. تا آنان را افرادی بی منطق.تروریست. و خشن به جهان معرفی کنند.

3-انحراف افکار عمومی از بیداری مسلمانان و مقاصد سیاسی دیگر مانند انقلاب های عربی و اسرائیل.

4-آگاهی از میزان اسلام خواهی مسلمانان.

5-با تکرار این اهانت ها به مرور دین اسلام را در ذهن مردم خوار و بی اهمنیت  جلوه دهند.





وظایف مسلمانان:



در چنین شرایطی مسلمین جهان بخصوص ایران ضمن اینکه اعتراضات خود را بصورت مسالمت آمیز اعلام میکنند. از هر گونه اعمال احساسی و خشونت علیه سفارتخانه ها که تحت حاکمیت اسلام .مصونیت دارند. خودداری و از هر گونه تعرض علیه آنها  . جلو گیری شود . تا  آنها به اهداف خود نرسند.

و اینکه مسلمانان خود نیز نسبت به یکدیگر. و مقدسات دینی . و....لعن و نفرین و خدای نا خواسته نا سزا  نگویند. زیرا  تکفیر  و دشنام  از نظر اسلام کاری عبث و مردود و نا پسند است. بلکه با نرم خوئی و با دلیل و برهان قرانی . سعی در آگاه و روشن کردن جوامع و شناساندن اسلام واقعی. و رحمت و بخشش پیامر اسلام به دیگران باشیم. و کار زشت عده ای قلیل و بی دین را به حساب اکثریت نگذاریم.

لذا به عنوان مقابله با چنین افکار شیطانی .مسلمین باید در جوامع بین المللی . و اسلامی به شدت خواهان تصویب قوانینی بر علیه کسانی که به کتاب و پیامبران الهی. و حتی شهر وندان عادی توهین میکنند. باشند و مجازاتهائی قانونی در نظر بگیرند. تا حقوق بشر و آزادی بیان معنی واقعی پیدا کند. وگرنه نه با کشتن سلمان رشدی. و نه با سوزاندن قران. و کشتن فلان سفیر که مصونیت سیاسی دارد . چیزی تغییر نخواهد کرد.

البته در پاسخ به مسلمانان . که چرا دولت آمریکا یا دولتهای غربی . با این متخلفان و هتاکان . برخورد نمکنند؟ میگویند کشور ما کشور آزادی است و ما نمی توانیم به حکم قانون جلو آزادی بیان را بگیریم. و اگر این کار را بکنیم خود محکوم هستیم!!
در پاسخ باید بگوئیم: چطور در مورد اهانت به پیامبر اسلام همه آزادند .  ولی در باره موضوعاتی مانند هولوکاست. و جنایات اسرائیل. وهمجس بازی. و... کسی حق تحقیق و اظهار نظر ندارد . و فورا تحت پیگرد قرار میگیرد. پس نتیجه میگیریم آزادی بیان که نیست. تبعیض و یک بام و دو هوا  است.!

 مسلمانان برای مقابله با چنین هجمه هایی . باید خود را با سلاح ایمان و سلاح مادی تقویت کرده. و بین خود قران و راه و رسم پیامبر اسلام را ترویج دهند. و از تفرقه و گروه گروه شدن بشدت پرهیز کنند.

متاسفانه همین حالا در کشور هائی مانند سوریه و بحرین و عراق و افغانستان و ... انقلاب اسلامی را دشمنان اسلام به جنگ بین شیعه و سنی تبدیل کرده اند.! در صورتیکه این خیزش اسلامی باید برای از بین بردن نفاق بین مسلمین و رفع شبهات و خرافات و بدعت از دین اسلام باشد. تا همه مسلمین. با محور قراردادن مشترکات اصلی مانند قران و روش رسول الله. در یک صف واحد. زیر پرجم توحید. بصورت یک امت  منسجم جلو زیاده خواهی کشور های سلطه گر و ضد اسلام بایستند.

و از عزت و شرف اسلام دفاع کنند. و خود نیز سربلند باشند.و  انتظار داریم در مراسم عبادی حج . مسلمانان ضمن برائت از مشرکین.جلساتی برای اتحاد و نزدیکی  هر چه بیشتر دولتهای مسلمان با هم تشکیل دهند . زیرا حج برای یاد آوری توحید و دوری از غیر الله است.به امید  اینکه امت اسلامی روز بروز به قران نزدیکتر. و از کفر و شرک و خرافات. فاصله بگیرند. و با ایجاد اتحادیه کشور های مسلمان ضمن حفظ حدود و مرز ها و احترام متقابل. و ایجاد بانک و پول مشترک. و بازار و ارتش. دانشگاه. صنعت. تجارت و سیاست مشترک . از حد و مرز اسلام دفاع . و به قدرت صدر اسلام برسند. انشا الله.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد