انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

راهنمای نصب سیستم برق آقتابی


راهنمای نصب سیستم برق آقتابی


 لازم بذکر است . بین صفحه خورشیدی و باطری یک شارژ کنترلر قرار میگیرد تا میزان شارژ را کنترل کند.



  • پنل های خورشیدی

کارخانه آریاسولار، بزرگترین تولید کننده پنل های خورشیدی در کشور می باشد و پنلهای تولیدی این کارخانه از 10 الی 200 وات  خروجی در بازارهای الکنریکی سراسر کشور توزیع می گردد. این کارخانه با توجه به شرایط آب و هوایی کشور، در حال حاضر تنها به تولید پنل های مونو کریستال می پردازد، اما پیش بینی می گردد با توجه به گسنردگی تقاضا، تا پایان سال 1391 تولید پنل های پلی کریستال را نیز به روند تولیدی خود بیافزاید.

 

  • گارانتی

پنلهای تولیدی آریاسولار دارای 5 سال گارانتی تعویض بوده و این گارانتی تنها شامل پنل های با برچسب هولوگرام این کارخانه معتبر می باشد. همچنین به پاس کیفیت بالای این کارخانه، شرکت بیمه ایران پنل های این مجموعه را تا 3 سال بیمه نموده است.


صفحات خورشیدی نور آفتاب را به برق تبدیل میکنند. انواع و اندازه های متفاوتی دارند. که به اندازه نیازتان طراحی و استفاده میشود.09177196296


d5349__135_.jpg

ادامه مطلب ...

زبان مذاکره

منوچهر متکی با بیان اینکه "همواره از مذاکره با آمریکا استقبال کرده‌ایم و دنبال تنش‌آفرینی نبوده‌ایم"، گفت: آمریکایی‌های هیچگاه آداب مذاکره را رعایت نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وزیر پیشین امور خارجه امروز (یکشنبه) در جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه شهید بهشتی، با بیان اینکه "در دیپلماسی، لجبازی نیست"، تاکید کرد: تلاش دستگاه دیپلماسی باید این باشد که کشور به انزوا نرود. در دیپلماسی مبانی نظام تبیین و شبهه‌های ایجاد شده در مبانی رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه "روابط خارجه یک تخصص است و دیپلماسی، مبانی و منافع نظام و در عین حال رعایت شرایط طرف مقابل را مطرح می‌کند"، افزود: در بخش هسته‌یی به دنبال این بودیم که غنی‌سازی 5/3 درصد اورانیوم را انجام دهیم که این امر موجب می‌شود همزمان حقوق و تکالیفمان در نظر گرفته شود.

متکی افزود: اما هنگامی که سوخت رآکتور تهران قطع شد، ما به طرف تولید اورانیوم 20 درصد حرکت کردیم. آمریکا به دنبال این بود که ما غنی‌سازی اورانیوم را به هیچ وجه انجام ندهیم. آنها فکر می‌کردند فشار در ایران کارساز است ولی اینطور نبود.

ادامه مطلب ...