انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

چرا بیمار میشویم؟



درمانهای طبیعی که آنها نمی خواهند شما بدانید.!!

بسیاری از سازمانها از جمله سازمان غذا و دارو آمریکا FDA  .FTC و دیگر صنایع غذائی و داروئی بزرگ چند ملیتی نمی خواهند .از رازهای مسمومیت مواد غذائی و داروئی شیمیائی و آرایشی فراوری شده .شما چیزی بدانید.!!و پشت دربهای بسته آزمایشگاههای کاملا سری .این فراورده های مصنوعی و سمی و مضر را تهیه و تولید میکنند. فقط به پول بیشتر فکر می کنند.! آنها به تبلیغات و رشوه به مقامات عالیرتبه . و فروش هرچه بیشتر و انحصاری کردن.و قبضه کردن بازار های جهانی (تجارت جهانی).در دست عده ای سرمایه دار خاص .می اندیشند.و به سلامت ملت ها فکر نمیکنند.هر چقدرشما بیمار تر باشید. آنها از فروش بیشتر خوشحالترند.پس فریب تبلیغات تلویزیون و برچسبهای رنگارنگشان را نخورید.

بطور کلی علت بیمار شدن انسان بهم خوردن تعادل PH بدن است.که با ورود سموم از طریق خوراک و داروی های شیمیائی و غیر طبیعی وارد بدن انسان میشود. و بدن را اسیدی می کند . و سیستم دفاعی بدن .در حالت اسیدی ضعیف شده و شما مستعد بیمار شدن می شوید. و در این حالت است که ویروسها و میکروبها بر شما غلبه میکنند.

وگرنه اگر بدن حالت طبیعی و قلیائی خود را داشته باشد.میکروبها از بین میروند.

ادامه مطلب ...

استعمال دخانیات ممنوع


آیا تا کنون فکر کرده اید؟چرا سیگار میکشید؟آیا اگر نکشید چه اتفاقی می افتد؟ چرا دولتها  تبلیغ دخانیات میکنند؟ و یا اصولا اگر بد است چرا تولید میکنند؟ چرا وارد میکنند؟

اگر جواب این چرا ها را بدانید .دیگر بدن خود و اطرافیان تان را با دود مسموم نمی کنید.!! بله هر دودی !! آنها به فکر جیب خود هستند.!! آنها به فکر شما نیستند.!! شما چرا؟

روز جهانی بدون دخانیات امسال به درخواست از دولت‌ها برای ممنوعیت تبلیغ و ترویج مصرف دخانیات و خودداری از حمایت مالی شرکت‌های تولیدکننده دخانیات اختصاص یافته است.

از سال ۱۹۸۸ میلادی تاکنون، روز ۳۱ مارس (۱۰ خرداد) هر سال که روز جهانی بدون دخانیات نام گرفته است، به عنوان فرصتی برای جلب توجه و ارتقای آگاهی عمومی نسبت به آثار سوء مصرف دخانیات در دنیا و مقابله با مصرف آن تلقی شده است.

هدف نهایی این است که از مصرف دخانیات در جهان کاسته شود.

این تلاش‌ها در ابتدا بر افزایش آگاهی عمومی نسبت به عوارض مصرف دخانیات بر سلامت انسان ها متمرکز بود و بعد به آثار سوء مصرف دخانیات در شبکه حمل و نقل عمومی و اماکنی همچون رستوران‌ها، کافه‌ها و محیط های کار پرداخته شد.

ادامه مطلب ...

پریز برق خورشیدی

خبرگزاری فارس: پریز برق خورشیدی +عکس

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، استفاده از انرژی خورشیدی این روزها به عنوان هدف اصلی همه طراحان شناخته می شود. بسیاری از طراحان همیشه به دنبال راهی برای استفاده بهینه از این انرژی درحال گذر بوده اند.

در میان همه طرح هایی که تا به حال برای استفاده از انرژی آفتاب ارائه شده است شاید طرح پیشنهادی " Kyuho Song" شاید جالب ترین باشد. او توانسته است یک پریز برق خورشیدی با حالتی جالب طراحی کند.


ادامه مطلب ...

انتقاد حسن روحانی


تا جایی که می‌توانیم نباید اجازه دهیم که جنگ شود/ کدام کشور منطقه تورم 30 درصدی دارد؟ تورم عربستان 2.9 درصد است/ اگر افراط نبود شاهد اردو کشی‌های خیابانی در سال 88 نبودیم و نیازی به ورود قوه قضاییه نبود / ما اجازه ندادیم پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت برود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به بیکاری حدود ۳ میلیون نفر در کشور، گفت: مسببین وضع اقتصادی موجود باید دادگاهی شوند.

به گزارش عصر ایران، حسن روحانی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما مطالبی را بیان کرد که مهمترین بخش های آن به این شرح است:

- (درباره انگیزه خود برای حضور در انتخابات) نیازی به توضیح ندارد وضع کشور و مشکلاتی که هست چیست و همه در روستا، شهر و همه اقشار، پیر، جوان، دانشجو، کارگر و عشایر می‌دانند که امروز با چه مشکلاتی مواجه هستند.

- بنده به عنوان فردی که تجربه‌‌هایی در دوران مجلس شورای اسلامی، دفاع مقدس و 8 سال در کنار هاشمی رفسنجانی به عنوان دبیر شورایعالی ملی و 8 سال در کنار خاتمی دبیر شورای امنیت ملی بودم و در مجمع تشخیص و مجلس خبرگان حضور داشتم و همچنین نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بودم دلم می‌خواست با توجه به تجربیاتم و آنچه کسب کردم در این شرایط حساس خدمتی کرده باشم.

- یک اعتدال‌گرا هستم و همیشه با اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان معتدل آشنا و نزدیک بودم و فعالیت کردم و امروز نیز همان مسیر را دارم. خوشحالم در این مسیر و فکر تغییر نکرده و افراط‌گر در راست و چپ نبودم و امروز هم می‌خواهم آنهایی که عدالت و اعتدال را دوست دارند نمایندگی کنم.

ادامه مطلب ...

چکیده گلستان سعدی


ندهد مرد هوشمند جواب                           مگر آنکه کزو  سئوال کنند.

سخن به لطف و کرم با درشتخوی مگوی         که زنگ خورده نگردد به نرم سوهان پاک.

طلب کردم زدانائی یکی پند                         مرا فرمود با نادان  مپیوند.

نعوذ بالله اگر خلق غیب دان بودی                 کسی به حال خود از دست کس نیاسودی.

زنبور درشت بی مروت را گوی                      باری چو عسل نمی دهی نیش مزن.

بگفتا نیک مردی کن نه چندان                      که گردد چیره گرگ تیز دندان.

سخن در نهان نباید گفت                           که بر انجمن نشاید گفت.

دوکس دشمن  ملک و دین اند                    پادشاه بی حلم و زاهد بی علم.

ضعیفان را مکن بر دل گزندی                      که در مانی به جور زورمندی.

موحد چه در پای ریزی زرش                       چه شمشیر هندی نهی بر سرش.

امید هراسش نباشد زکس                       بر این است بنیاد توحید و بس.

بزرگش نخوانند اهل خرد                          که نام بزرگان به زشتی و لعن برد.

گر ز دستت بر آید چو نخل کریم باش           ور ز دستت نیاید چو سرو آزاد باش.

هر که عیب دیگران پیش تو آورد                 بی گمان عیب تو پیش دیگران خواهد برد.!

سه چیز پایدار نماند.مال بی تجارت. و علم بی بحث. و ملک بی سیاست.

دو کس رنج بیهوده بردند. و سهی بی فایده کردند. یکی آنکه اندوخت و نخورد و نداد. و دیگر آنکه آموخت و نکرد.

ملک و مال و طلا به کس نماند.زیرا که همه اینها ار بین میرود. ولی علم .دین. و هنر .چشمه زاینده ایست.که همیشه همراه شماست.

نصیحت از دشمن پذیرفتن خطاست. ولی شنیدن رواست.تا خلاف آن عمل کنی .که عین صواب است.

نیروگاه حرارتی خورشیدی


شرکت توزیع انرژی شمس نیروگاه انرژی خورشیدی “شمس ۱″ را این هفته در ابوظبی افتتاح می‌کند. این نیروگاه انرژی خورشیدی قادر به تولید ۱۰۰ مگاوات انرژی برق که انرژی مورد نیاز ۲۰۰ هزار خانه را تامین می‌کند، است. این نیروگاه با این میزان تولید انرژی از طریق انرژی نور خورشید باعث کاهش تولید ۱۷۵ هزار تن CO2 در هر سال می‌شود.

UAE-Biggest-Solar-Power-Station-In-The-World

امارات با این همه درامد نفت و گاز. باز هم بیکار ننشسته و از انرژی خدادادی خورشید به خوبی استفاده میکند. این دلیل نمیشود چون ما فعلا نفت و گاز داریم .سراغ انرژی خورشید و انرژی های تجدید پذیر و پاک نرویم.ضمن اینکه انرژی هسته ای آلودگی های وحشتناکی دارد

ادامه مطلب ...