انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

کشف سیاره "کیپلر 186 اف"


کشف سیاره "کیپلر 186 اف" مهم است زیرا این اولین سیاره خارج از منظومه شمسی است که دارای درجه حرارت مشابه زمین است و تقریبا هم اندازه کره زمین است.
دانشمندان سیاره ای به اندازه و شرایط شبیه زمین کشف کرده اند که می تواند محلی برای زندگی انسان ها باشد.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، دانشمندان برای نخستین بار سیاره ای به حجم زمین کشف کرده اند که در منطقه دیگری به دور ستاره ای شبیه خورشید در گردش است. این سیاره احتمالا می تواند میزبان زندگی و حیات باشد.
این سیاره جدید کشف شده به مانند زمین، به دور ستاره ای به مانند خورشید در حال چرخش است.

برخی دانشمندان این سیاره جدید را به لحاظ شباهت واقعی به زمین، دو قلو یا پسر عموی زمین نام گذاری کرده اند.

"دیوید ساربونو" دیگر دانشمند فضایی در این باره می گوید: کشف سیاره "کیپلر 186 اف" مهم است زیرا این اولین سیاره خارج از منظومه شمسی است که دارای درجه حرارت مشابه زمین است و تقریبا هم اندازه کره زمین است.
 
این سیاره جدید به نام کیپلر  186 اف (Kepler-186f) که در منظومه ای دیگری به نام "منظومه مرغ" در حال گردش به دور ستاره خود است 500 سال نوری با زمین فاصله دارد.

ستاره ای که پسرعموی زمین به دور آن می چرخد از نظر حجم کوچکتر از خورشید و به رنگ سرخ است.

500 سال نوری به معنی این است که اگر نوری در این سیاره وجود داشته باشد این نور 500 سال طول می کشد تا به زمین برسد و قابل مشاهده شود.

"توماس بارکلی" از دانشمندان مرکز تحقیقات ایمز وابسته به سازمان هواپیمایی و فضایی آمریکا (ناسا) در ایالت کالیفرنیا آمریکا گفت: میزان اشعه و نوری که از ستاره شبیه خورشید به سیاره شبیه زمین می رسد معادل یک سوم نور و اشعه ای است که در حال حاضر از خورشید به زمین می رسد. این موضوع نشان می دهد ظهر در این سیاره به میزان زیادی شبیه وضعیت زمین است.

همچنین فاصله این سیاره جدید از خورشیدش برای مایع ماندن آب بر روی سطح این سیاره مناسب است. این وضعیتی است که دانشمندان برای ایجاد حیات در یک سیاره، ضروری می داند.

این دانشمند که از اعضای گروه کاشف این سیاره جدید است و این موضوع را با انتشار مقاله ای در نشریه ساینس اعلام کرده اند اضافه کرد:  این سیاره جدید، پسر عموی زمین است و نه دوقلوی آن.

این سیاره شبیه زمین توسط تلسکوپ فضایی کیپلر کشف شده است. این تلسکوپ در سال 2009 توسط ناسا به فضا فرستاده شد. هدف از این اقدام جستجو برای کشف 150 هزار ستاره بود.

این دانشمند اضافه کرد: اینکه شبیهی برای زمین پیدا کنید یک چالش بسیار بزرگ است. اکثر سیاره ها چنین شرایطی ندارند. این سیاره در منطقه ای قرار گرفته است که می تواند مناسب برای زندگی باشد.

با این حال دانشمندان چیزی درباره پوسته هوایی (جو) سیاره کیپلر 186 نمی دانند. این موضوع هدف بررسی های بعدی است که توسط تلسکوپ های بعدی کشف خواهد شد.

دانشمندان تاکنون حدود 1800 سیاره خارج از منظومه شمسی را کشف کرده اند.

کولر گازی خورشیدی

24782109981759693168.jpg
کولرهای گازی خورشیدیS0LAIR مشابه کولرهای گازی عمل می کنند که برای کاهش مصرف انرژی برق با یک آبگرمکن خورشیدی کوچک ترکیب شده باشند . اساس کار به این صورت است
که انرژی خورشید توسط لوله های خلاء نصب شده در قسمت بیرونی کولر (در نوع اسپلیت) جذب شده
و به حرارت تبدیل می شود . سپس حرارت تولید شده از طریق لوله های مسی سیستم تبادل گرما
(heat exchanger) به سیکل تبرید دستگاه، اعمال شده و در آنجا انتقال حرارت کلی صورت می گیرد که با گرم شدن مایع مبرد سبب کاهش کار کمپرسور می شود .
از آنجایی که کمپرسور این نوع کولرها نسبت به کولرهای گازی متداول کوچکتر است در نتیجه باعث کاهش مصرف برق به میزان 30% در این نوع کولرهای گازی خورشیدی می گردد .
کولرهای گازی خورشیدی از نوع اسپلیت و زمینی در ظرفیتهای مختلف بشرح زیر در دسترس می باشند .
ظرفیتهای مختلف کولرهای گازی خورشیدی ازBtu/h 12000، Btu/h 20000، Btu/h 24000و Btu/h 36000 متفاوت است . ضمناً گاز مبرد مورد استفاده در این کولر R410 است که از نظر سازگاری با محیط زیست بسیار مناسب و مورد تأیید است . و در مناطق شهری و روستائی

  کاربرد فراوان دارد.

آفتاب الکتریک:09177196296 تلفن فروش07116505531

solair

88128264781792736555.jpg



اینورتر متصل به شبکه


اینورتر تک فاز متصل به شبکه 2000 وات (کد: GR2000TL)





اینورتر متصل به شبکه 2000 وات
zoom

شرکت Growatt یکی از معتبر ترین تولید کنندگان اینورترهای متصل به شبکه خورشیدی است که محصولات خود را در بیش از 40 کشور از جمله استرالیا، انگلستان، آمریکا، دانمارک، کانادا، فرانسه، بلژیک، ایتالیا، فنلاند، آلمان، سوئد، اسپانیا و روسیه عرضه نموده است.

این شرکت با نصب بیش از 120000 دستگاه اینورتر تنها در استرالیا و گردش مالی بیش از 53 میلیون دلار در سال 2012 و کسب موفقیتهای چشمگیر در اخذ استانداردهای معتبر بین المللی، یکی از پیشتازان و صاحبان فن آوری در تولید اینورترهای متصل به شبکه محسوب می شود. (مطالعه از منبع اصلی)

عناوین احراز شده:

کسب رتبه 12 جهانی برای مدل 5 کیلووات در آزمایشگاههای فوتون آلمان در سال 2011 با توجه به این که مدل مشابه در تولیدات شرکت SMA دارای رتبه 20 بوده است و رتبه دوم جهان برای مدل 20 کیلووات در سال 2014. (جهت دریافت فایل های مربوطه به پایین همین صفحه مراجعه کنید)

مهمترین استانداردها:

TUV - CE/LVD - CE/EMC - EN62109 - ENEL - RD1699 - RD1663 - SAA - US/FCC - US/ETL - CQC - CGC - G59 - G83 - BDEW - N4105 - VDE0126 - LVRT
(مطالعه و دریافت کلیه استانداردها از سایت اصلی)

محصولات Growatt در سه گروه عمده به شرح ذیل تولید می شوند:
- اینورترهای متصل به شبکه تک فاز با توان 1 تا 5 کیلووات.
- اینورترهای متصل به شبکه سه فاز با توان 5 تا 20 کیلووات.
- اینورترهای متصل به شبکه مرکزی برای نیروگاههای خورشیدی با توانهای 100 کیلووات تا 1 مگاوات.

تعیین کننده ترین پارامتر تولیدات Growatt که باعث محبوبیت و استقبال روزافزون طراحان سیستمهای برق خورشیدی و مصرف کنندگان کشورهای مختلف از محصولات این شرکت شده است، قیمت تمام شده بسیار کمتر در عین حفظ پارامترهای کیفی در مقایسه با تولیدات مشابه کارخانجات دیگر است. این مهم باعث کاهش میزان سرمایه گذاری اولیه و کوتاهتر شدن دوره بازگشت سرمایه می شود که به نوبه خود باعث اقتصادی تر شدن پروژه های برق خورشیدی می گردد.

همچنین دوره گارانتی 5 ساله این محصولات که قابل ارتقاء به 10 سال نیز می باشد، نشان دهنده کیفیت عملکرد و اطمینان تولید کننده از کارآیی و عمر مفید دستگاه است.

تولیدکننده: Growatt
قیمت: 000000 تومان
وزن: 11.7
Kg


Micro-inverter - Micro Replus

Micro Replus-250A(AC output 240V N.A.)

Destination:
Trade Term:
Currency:
Payment:
QTY: PCS
Expected Receiving Date:
  • 325
    Coumment
  • 456
    Favorite

You Might Also Like

...

Specification

Micro Replus-250A(AC output 240V N.A.)

RECOMMENED PV-GENERATOR POWER (WP
250
MAX. DC VOLTAGE (V)
60
MPPT DC VOLTAGE RANGE (V)
22-55
MAX. DC CURRENT (A)
14
MAX. UNITS PER BRANCH CIRCUIT
15
RATED MAXIMUM CONTINUOUS OUTPUT POWER(W)
225
MAX. CONT. OUTPUT CURRENT (A)
1
NOMINAL AC VOLTAGE / RANGE (V)
240 / 211 ~ 264
AC POWER FREQUENCY / RANGE (HZ)
60 / 59.3 ~ 60.5
PEAK EFFICIENCY
96.30%
DEGREE OF PROTECTION
NEMA 6
POWER CONSUMPTION AT NIGHT (W)
<0.17
OPERATION AMBIENT TEMPERATURE
-40oC ~ +65oC
CEC EFFICIENCY
95.00%
MPPT EFFICIENCY
>99.5%
RELATIVE HUMIDITY
0 ~ 95%
WARRANTY
25-year limited warranty

Particulars


خطرات گرم شدن کره زمین

کارشناسان آب و هوای سازمان ملل در تازه‌ترین گزارش خود هشدار داده‌اند تغییرات شدید آب و هوا بشر را از نظر تامین غذا، بهداشت، زیر آب رفتن خشکی‌ها و امنیت تهدید می‌کند.

این گزارش پس از یک هفته بحث و گفتگوی پر تنش مقامات و کارشناسان سازمان ملل در یوکوهامای ژاپن منتشر شده است.

بنا بر این گزارش آثار فعالیت‌های بشر و گرم شدن هوای کره زمین فشار بیش از حدی را بر سیستم‌های طبیعی وارد کرده که زندگی بشر را بشدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این گزارش دومین گزارش از رشته گزارش‌هایی است که قرار است "مجمع بین‌المللی تغییرات اقلیمی" (IPCC) در سال جاری میلادی منتشر کند.

به گفته راجندرا پاچوری رییس این کمیته "هیچکس در این سیاره از این تغییرات در امان نخواهد بود."

در این گزارش آمده "ابعاد فزاینده گرم شدن [آب و هوای کره زمین] احتمال تغییرات شدید، فراگیر و غیر قابل برگشت اقلیمی را افزایش داده است."

گزارش همچنین تاکید می‌کند که سیستم‌های طبیعی و انسانی در تمام قاره‌ها و اقیانوس‌ها در دهه‌های اخیر تحت تاثیر تغییرات اقلیمی مختلف قرار گرفته‌اند، از ذوب شدن یخچالها گرفته تا گرم شدن پرمافراست (زمین‌های یخ‌زده).

دکتر سلیم‌الحق یکی از نویسندگان اصلی این گزارش می‌گوید: "پیش از این فقط فکر می‌کردیم که می‌دانیم چه اتفاقی دارد می افتد، اما حالا برای این که تغییرات واقعا دارند اتفاق می‌افتند شواهد بی اندازه زیادی داریم."

از زمان گزارش قبلی در سال ۲۰۰۷ شواهد علمی در باره گرم شده هوای کره زمین دو برابر شده است.

میشل ژارو دبیر کل سازمان هواشناسی جهانی می‌گوید تا بحال مردم به آب و هوای کره زمین آسیب می زدند چون "نمی دانستند" اما از این به بعد جهل دیگر بهانه خوبی نیست.

در این گزارش به تغییرات کوتاه مدت سیستم‌های طبیعی در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده اشاره شده است.

این خطرات شامل آسیب دیدن سیستم‌های منحصر به فردی مثل دریاهای قطبی و آبسنگ‌های مرجانی (coral reefs) می‌شود که فقط با دو درجه افزایش دما در معرض خطر جدی قرار می‌گیرند.

تغییرات اقلیمی همچنین منابع آب آشامیدنی را تهدید می‌کند و با بالا آمدن آب دریاها، زمینهای وسیعی زیر آب خواهند رفت؛ آب اقیانوس‌ها اسیدی خواهد شد و گونه‌های جانوری و گیاهی در معرض نابودی قرار می‌گیرند.

از این رو محیط زیست جانوران و گیاهان به مناطق مرتفع تر یا قطبی منتقل خواهد شد.

منابع غذایی بشر هم در معرض خطر قرار دارند و تا سال ۲۰۱۵۰، محصول برداشتی در ده درصد زمین‌های زیر کشت برنج، ذرت و گندم، بیش از ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.

بعد از سال ۲۰۵۰ این تغییرات شدیدتر خواهند شد در حالیکه جمعیت کره زمین در آن زمان حدود نه میلیارد نفر خواهد بود و نیاز به مواد غذایی بسیار بیشتر.

بسیاری از ماهیان که غذای اصلی مردم زیادی را تامین می‌کنند بدلیل گرم شدن آبها مهاجرت می‌کنند و در برخی مناطق حاره و قطب جنوب، صید به کمتر از نصف می‌رسد.

پروفسور نیل اَگِر یکی دیگر از نویسندگان گزارش می‌گوید این ارزیابی به هیچ وجه "اغراق آمیز نیست و با گذشت زمان خطر افزایش پیدا می کند."

"این به زندگی مردم مربوط است، تاثیر این تغییرات بر "محصولات کشاورزی، دسترسی به آب، و بویژه اتفاقات شدید طبیعی" زندگی مردم را تهدید می کند.

سیل و مرگ ناشی از گرما افزایش پیدا می‌کند و این خطر برای کسانی که در فضای باز کار می‌کنند مثل کشاورزان و کارگران ساختمانی شدیدتر است.

این تغییرات باعث افزایش مهاجرات، تنش‌ها و منازعان محلی و منطقه‌ای شده و امنیت کشورها را به خطر می‌اندازد.

با وجود اینکه در کوتاه مدت تبعات گرم شدن هوای زمین در کشورهای فقیر بیشتر است اما کشورهای ثروتمند هم مصون نخواهند ماند.

به گفته دکتر سلیم الحق در کشورهای پیشرفته هم این تغییرات جدی گرفته خواهند شد بخصوص وقتی مردم با بلایای طبیعی مثل سیل و توفان مواجه شوند.

"این حوادث میلیون‌ها دلار خسارت خواهند زد که ثروتمندان باید بپردازند اما آنچه آنها می‌توانند بپردازند هم حدی دارد."

دکتر کریس فیلد رییس مشترک کارگروه تهیه گزارش می گوید مهمترین نکته این گزارش این است که به تغییر آب و هوا به عنوان مدیریت بحران نگاه شده است.

برای پرداخت هزینه‌های این تغییرات اقلیمی اکنون مبنای علمی وجود دارد و برای دانشمندان "آسانتر است که به مذاکرات عهدنامه تغییرات اقلیمی سازمان ملل (UNFCCC) بروند و برای پرداخت هزینه های این تغییرات به توافق برسند."


۲۰ کشور برتر در انرژی خورشیدی


آخرین به‌روز رسانی انجام شده در بخش انرژی خورشیدی حاکی از آن است که آمریکا با نصب تاسیسات خورشیدی زیاد خود در سال ۲۰۱۳، توانسته است به‌عنوان دومین کشور پس از چین به ظرفیت نصب شده بیش از سه گیگاوات برسد.

به گزارش "برق نیوز" آخرین به‌روز رسانی انجام شده در بخش انرژی خورشیدی حاکی از آن است که آمریکا با نصب تاسیسات خورشیدی زیاد خود در سال ۲۰۱۳، توانسته است به‌عنوان دومین کشور پس از چین به ظرفیت نصب شده بیش از سه گیگاوات برسد.

انتظار می‌رود آلمان هم در آینده‌ای نزدیک به جمع این دو کشور بپیوندد.

خواص درمانی کندر


سقز شیره درخت بنه است .که در درمان گرفتگی رگهای قلب و تپش قلب بسیار موثر است.

 

کندر,خواص کندر,خاصیت کندر

کندر در حقیقت صمغ گیاهی به همین نام است که مزه‌ای گس و تلخ دارد. این صمغ از زمان‌های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده بوده و امروزه نیز به ۳ صورت خوراکی، موضعی و بخور مصرف می‌شود.

 این صمغ از زمان‌های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده بوده و امروزه نیز به ۳ صورت خوراکی، موضعی و بخور مصرف می‌شود. به باور بسیاری از مردم، مصرف کندر موجب افزایش حافظه و تقویت ضریب هوشی افراد می‌شود. دکتر سعید صانعی، مشاور گیاه‌درمانی توضیحات کامل‌تری را درباره تاثیر کندر بر حافظه و نسخه‌های درمانی این صمغ گیاهی در اختیارتان قرار می‌دهد.


خانم‌های باردار مراقب باشند

باوری وجود دارد که مصرف صمغ توسط مادران باردار موجب افزایش هوش و ضریب هوشی جنین و کودک آینده آن‌ها می‌شود. این نکته صحیح است اما مادران باردار باید مراقب باشند که مصرف کندر بیش از ۳ ماه موجب بیش‌فعالی کودک آن‌ها شده و این مسئله در آینده آن‌ها را با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌کند. بنابراین مادران باردار باید توجه داشته باشند که برای افزایش میزان هوش و تقویت حافظه نوزاد خوردن یک ماه کندر کفایت می‌کند و این یک ماه باید بعد از ۴ ماهگی جنین صورت گیرد.

یک نسخه برای ۳ بیماری

درمانگران طب سنتی برای درمان خواب‌آلودگی و بی‌حالی ناشی از تجمع بلغم در بدن، نسخه‌ای دارند که به کمک آن می‌توان بلغم زائد بدن را دفع کرد و به درمان بی‌خوابی و حتی بوی بد دهان پرداخت.

برای تهیه این نسخه کافی است یک نخود کندر را با یک نخود مصطکی و یک فندق سقز ترکیب کرده و آن را بجوید. برای تهیه این مواد می‌توانید به داروخانه‌های گیاهی در سطح شهر مراجعه کرده و با تهیه این مواد و جویدن آن علاوه‌بر بی‌خوابی، بوی بد دهان خود را نیز درمان کنید. علاوه‌بر این همین نسخه می‌تواند ترکیب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به کمر درد یا درد مفاصل از قبیل درد زانو مبتلا هستند. مصرف این نسخه موجب کاهش و تسکین دردهای مفصلی نیز می‌شود.

تاثیر کندر در درمان پوست خشک

افرادی که پوست خشک و زبر دارند، می‌توانند از این نسخه برای بهبود خشکی پوست خود بهره‌ ببرند. این افراد کافی است ۲ نخود کندر را درون روغن بادام حرارت دهند تا زمانی که کندر درون روغن حل شود. پس از آن اجازه دهید که روغن سرد شود و از آن برای ماساژ پوست دست یا بدن‌تان استفاده کنید. این روغن تاثیر بسیار زیادی در بهبود خشکی پوست‌تان خواهد داشت.

تسکین اعصاب و تپش قلب با کندر

درمانگران طب سنتی ایران معتقدند، ماساژ ستون فقرات با کمک روغن کنجدی که در آن کندر حل شده باشد برای تسکین اعصاب و آرام‌بخشی بیمار بسیار موثر است. برای تهیه این روغن کافی است به اندازه سرانگشت کندر را درون روغن کنجد انداخته و روغن را روی حرارت بگذارید تا کندر حل شود. پس از خنک شدن این روغن آن را روی ستون فقرات ماساژ دهید، علاوه بر تسکین اعصاب و ریلکسی، این ماساژ موجب بهبود تپش قلب و تسکین افرادی که دچار ریزش قلب شده‌اند می‌شود

از خواص کندر چه می‌دانید؟

کندر علاوه‌بر خواص درمانی که در تسکین دردهای مفصلی، درمان بوی بد دهان و افزایش میزان هوش کودکان دارد خواص کم‌نظیر دیگری دارد که به برخی از کاربردی‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

خوردن صمغ کندر موجب بهبود خش صدا و صاف شدن آن می‌شود. این صمغ گیاهی با کاهش خلط و ترشحات حلقی خشونت صدا را برطرف می‌کند.

تجویز کندر به‌صورت خوراکی موجب کاهش خونریزی شدید در خانم‌هایی که خونریزی‌های بسیار شدید درسیکل قاعدگی دارند، می‌شود.

درمانگران طب سنتی بر این باورند که مصرف کندر در افراد مبتلا به اسهال و افرادی که دچار تب و استفراغ هستند بسیار موثر است.

بسیاری از درمانگران بر این باورند، افرادی که بدزخم هستند و زخم‌های‌شان در مدت زمان بیشتری خوب می‌شود با مکیدن یا جویدن یک نخود کندر به‌صورت روزانه به‌مدت ۳ تا ۴ روز می‌توانند به درمان سریع‌تر زخم‌ها کمک کنند.