انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

خواص عسل دارچین


مطالعات انجام شده در هند و ژاپن نشان داده است که اگر عسل با پودر دارچین مصرف شود گاز معده برطرف می‌گردد.

نشان داده شده است که مخلوطی از عسل و دارچین بسیاری از بیماریها را درمان می‌کند. عسل در بیشتر کشورهای جهان تولید می‌شود. دانشمندان امروزه عسل را به عنوان داروی رام بان (بسیار موثر) برای انواع بیماری‌ها پذیرفته اند.

عسل می‌تواند بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای هر نوع بیماری استفاده شود. علم امروز می‌گوید که حتی اگر عسل شیرین است، اگر در دوز دارو به عنوان درست به‌کار رود برای بیماران دیابتی نیز ضرر ندارد. عسل و دارچین می‌تواند به صورتهای مناسب برای درمان بیماریهای زیر به‌کار رود.

بیماری‌های قلبی
ساخت خمیر عسل و پودر دارچین، روی نان به جای ژله و مربا، و خوردن آن را به طور منظم برای صبحانه که باعث کاهش کلسترول در شریان‌ها و مراقبت بیمار از حمله قلبی شود. همچنین، کسانی که تاکنون دچار حمله شده اند با این درمان به صورت روزانه می‌تونند احتمال حمله دیگر را به فاصله بیشتری به تاخیر اندازند. استفاده منظم باعث رفع نفس تنگی و تقویت ضربان قلب می‌گردد.

آرتروز
بیماران آرتریت ممکن است روزانه، صبح و شب، یک فنجان آب داغ با ۲ قاشق عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده کنند. اگر به طور منظم بکار برده شود حتی آرتریت مزمن قابل درمان است. در پژوهش اخیر انجام شده در دانشگاه کپنهاگ، معلوم شد که وقتی پزشکان بیماران خود را با مخلوط یک قاشق غذاخوری عسل و نصف قاشق چای خوری پودر دارچین قبل از صبحانه تحت درمان قرار دادند، آنها دریافتند که در عرض یک هفته، از ۲۰۰ نفر عملا ۷۳ بیمار کاملا از درد برطرف شدند، و طی یک ماه، اکثرا تمام بیمارانی که نمی‌توانستند راه بروند و یا به دلیل ورم مفاصل به اطراف حرکت کنند، راه رفتن بدون درد را شروع کنند.

عفونت مثانه
هنگامی که ۲ قاشق غذاخوری پودر دارچین و یک قاشق چای‌خوری عسل در یک لیوان آب ولرم تهیه و نوشیده شود می‌تواند باعث از بین رفتن جرمها و میکروبهای مثانه شود.

دندان درد
برای کاهش درد دندان می‌توان یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ۵ قاشق چایخوری عسل را روی دندان درد قرار داد. این عمل ممکن است ۳ بار در روز تا زمانی که دندان درد متوقف شود استفاده شود.

کلسترول
هنگامی که دو قاشق غذاخوری عسل و سه قاشق چایخوری پودر دارچین را در ۱۶ اونس آب جوش مخلوط کرده و به بیمار کلسترولی بدهیم، مشخص شده است که سطح کلسترول در خون در عرض دو ساعت ۱۰ درصد کاهش می‌یابد. همانطور که برای بیماران مبتلا به اماس مفصل ذکر شد، در صورت تکرار ۳ بار در روز، هر کلسترول مزمنی درمان می‌شود. بر اساس اطلاعات بیان شده در مجلات، مصرف عسل خالص با غذای روزانه مشکلات کلسترول. را برطرف می‌کند. به هر حال، اگر شما داروی کلسترول مصرف می‌کنید دست نگه دارید ! همه آنها حاوی استاتین هستند که ماهیچه‌های شما را تضعیف می‌کنند از جمله ماهیچه‌های قلب شما و هیچ یک برای جلوگیری از حملات قلبی یا سکته مغزی تایید نشده است!

سرما خوردگی
کسانی که مبتلا به سرماخوردگی معمولی و یا شدید هستند باید ۱ قاشق عسل ولرم با ۴ / ۱ قاشق پودر دارچین را در روز به مدت ۳ روز استفاده کنند. این فرآیند اغلب سرفه مزمن و سرماخوردگی را درمان کرده و سینوسها را پاک می‌کند.

ناراحتی معده
عسل با پودر دارچین دردهای معده را درمان کرده و معده را از ریشه از زخم معده تخلیه می‌کند.

گاز معده
مطالعات انجام شده در هند و ژاپن نشان داده است که اگر عسل با پودر دارچین مصرف شود گاز معده برطرف می‌گردد.

سیستم ایمنی بدن
استفاده روزانه از عسل و پودر دارچین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را از حملات ویروسی و باکتریایی محافظت می‌کند. دانشمندان دریافتند که عسل دارای ویتامین‌های مختلف و مقادیر زیاد آهن است. استفاده مداوم از عسل باعث تقویت گلبولهای سفید خون در مبارزه با بیماری‌های باکتریایی و ویروسی می‌شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد