انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

آرایش زنان ایرانی

مصرف کنندگان لوازم آرایش در ایران به طور متوسط ماهانه یک ریمل می خرند در حالی که آمار خرید زنان فرانسوی یک ریمل در هر 4 ماه است.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به قلم " کریل جولیان" می نویسد : زنان ایرانی با وجود قانون حجاب در این کشور پول زیادی را صرف آراستن و آرایش صورت خود می کنند.

به گزارش عصر ایران این گزارش می افزاید: به مرور زمان آرایش کردن برای زنان ایرانی همه گیر تر می شود و با وجودی که ساختار حکومت ایران جمهوری اسلامی است، اما زنان ایرانی در زمینه آرایش کردن حتی از بسیاری از کشورهای لیبرال غربی هم جلوترند.

این گزارش می نویسد: زنان ایران 38 میلیون نفر از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند و ایران هم اکنون در منطقه خاورمیانه پس از عربستان در جایگاه دوم و در جهان در جایگاه هفتم مصرف مواد و لوازم آرایشی قرار دارد.

تینا زرین نام یک طراح لباس 30 ساله ایرانی در این باره می گوید: غالب زنان ایرانی هر روز صبح به محض برخاستن از خواب مشغول آرایش می شوند، حتی اگر بیمار هم باشند بر این باورند که باید آراسته و آرایش کرده در مجامع عمومی ظاهر شوند.

این گزارش می نویسد : اخیرا کمپانی " لانکوم " فرانسه که یک برند معروف تولید کننده  لوازم آرایشی است با گرفتن یک جشن در هتلی در تهران بازگشت دوباره خود به بازار لوازم آرایشی ایران را جشن گرفت. این جشن با دعوت بیش از 400 نفر از همکاران و هنرمندان صورت گرفت.

خبرگزاری فرانسه می نویسد : این نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در ایران است که یک برند معروف تولید لوازم آرایش غربی که زیر خط تولید کمپانی معروف " اوریال" فرانسه کار می کند، چنین مراسمی را در ایران برگزار می کند.

بر اساس این گزارش پس از تحریم های اعمالی آمریکا پس از انقلاب اسلامی در ایران در دهه 1980 هیچ کمپانی تولید لوازم آرایشی آمریکایی در بازار ایران فروش نداشته است.


خبرگزاری فرانسه می نویسد : مصرف کنندگان لوازم آرایش در ایران به طور متوسط ماهانه یک ریمل می خرند در حالی که آمار خرید زنان فرانسوی یک ریمل در هر 4 ماه است.

گزارشی از سنت آرایش زنان ایرانی: از خواب که بیدار می شوند جلوی آیینه می ایستند

بر اساس این گزارش کمپانی فرانسوی لانکوم که زیر مجموعه کمپانی عظیم اوریال است ،  از سال 2010 در ایران شرکت توزیع کننده رسمی دارد و هم اکنون در کل ایران بیش از 20 مرکز فروش دارد.

یکی از مسئولان این شرکت فرانسوی می گوید: ایران بازار بالقوه و بزرگ برای ماست که ارزش آن سالانه صدها میلیون دلار است.

با این حال خبرگزاری فرانسه می نویسد: تنها 40 درصد از حجم بازار مصرفی لوازم آرایشی ایران از سوی توزیع کنندگان رسمی برندهای معروف تامین می شود  و 60 درصد باقی از طریق کالاهای قاچاق وارداتی تامین می شود.

خبرگزاری فرانسه در ادامه می نویسد : در یک کشور تحت تاثیر تحریم ها و  مشکلات اقتصادی هر چند تامین و تهیه لوازم آرایشی گران به نظر برسد اما این کار به عنوان مرهمی کوچک برای زنان برای فرار از مشکلات روزمره زندگی شان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد