انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

جایگزینی انرژی خورشید بجای هسته ای و فسیلی مضر


جایگزینی انرژی خورشیدی پاک  به جای سوختهای فسیلی در روستاها با هدف حفاظت از جنگلها از اولویتهای سازمان محیط زیست در سال جاری است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، معاون رییس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه و در پایان سفر یک روزه خود در یاسوج گفت: کمبود نیروی انسانی و محیط بان از مهمترین چالشهای پیش روی این سازمان است.
ابتکار افزود: پارسال 450 محیط بان تبدیل وضعیت شدند و850 نفر آموزشهای جدید در خصوص حفاظت از محیط زیست را فرا گرفتند.
وی گفت: پارسال هیچ پروانه شکار داخلی و خارجی صادر نشد و فقط برخی پروانه ها برای شکار پرندگان در جوامع محلی صادر شده است.
رییس سازمان محیط زیست از راهکارهایی برای حفاظت از زمین های ملی و منابع طبیعی در مناطق سخت گذر خبر داد و افزود: نصب دوربین،استفاده از پهباد و اسب در ارتفاعات از مهمترین این راهکارهاست.
ابتکار از ارزیابی کیفیت بنزین در جایگاههای عرضه سوخت به صورت ادواری نیزخبر داد و گفت: تولید بنزین های آلوده درپتروشیمی از 8 کلانشهر کشور حذف و بنزین یورو 4 جایگزین آن شد.
وی به سیاستهای سازمان محیط زیست در دوره پس از تحریم هم اشاره کرد و افزود: پس از امضای توافق با چند کشور از جمله ایتالیا،فرانسه،نروژ و لهستان مذاکره کردیم و این کشورهای خواستار تبادل اطلاعات در راستای توسعه سبز و حفاظت از محیط زیست شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد