انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

راه اندازی نیروگاه 200 مگاواتی خورشیدی توسط سرمایه ‌گذار چینی در زنجان


 فرامرز نیک ‌سرشت در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه ‌ای زنجان،افزود: در این راستا و طی جلسات متمادی، مقرر شد تیم سرمایه‌ گذار چینی، علاوه بر اجرای مشارکتی نیروگاه 600 مگاواتی، ساخت پنل‌ ها و سلول‌ های خورشیدی را نیز در استان آغاز کند که این طرح، پستی برای سرویس دادن به سایر نقاط کشور محسوب شده و در راستای تحقق قطب برق، الکترونیک و آی ‌تی زنجان صورت می‌گیرد که برای استان در نظر گرفته شده است.

نیک ‌سرشت با بیان اینکه استان زنجان در حوزه ‌های مختلف همچون صنعت، ارتباطات، برق و الکترونیک از بضاعت و توانمندی بالایی برخوردار است، اظهار کرد: همین بستر و بضاعت، سبب شده که زنجان در زمینه صنعت برق، یکی از استان ‌های پیشرو کشور تلقی شود.

وی با بیان اینکه استان در سال های اخیر و در عرصه جذب سرمایه ‌گذاری خارجی، قدم ‌های اساسی برداشته است، اظهار کرد: قابلیت ‌ها و جذابیت‌ های موجود استان، سرمایه‌ گذاران چینی را بر آن داشته که زنجان را یکی از اهداف مورد نظر خود به منظور سرمایه گذاری قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، با اشاره به اینکه 12 پست اختصاصی برق برای واحدهای صنعتی استان تامین شده است، ادامه داد: راه اندازی پست ‌های دیگری نیز در صف انتظار می ‌باشند که با توجه به اینکه برای توسعه هرچه بیشتر بخش صنعت، نیاز به انرژی مطمئن و پایدار است، امیدواریم در فاصله زمانی کوتاهی، این طرح ها در استان محقق شود.

وی یادآور شد: مدیریت استان با همیاری سازمان ‌ها و بخش ‌های مختلف دولتی و غیر دولتی استان، در مسیر و روند موفقیت ‌آمیزی قرار گرفته است؛ به‌ طوری که زنجان در سالجاری در بین 5 استان جاذب کشور از لحاظ سرمایه‌ گذاری معرفی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه از لحاظ جذب تسهیلاتی که در قالب طرح ‌های مختلف اشتغالزایی ارائه می‌ شود، زنجان در بین استان ‌های برتر کشور قرار دارد، ابراز کرد: این موضوع، نشان ‌دهنده این است که جهش خوبی اتفاق افتاده و استان مسیری صحیح را برای حرکت، انتخاب کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد