انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در کشور/ سند توسعه انرژی نو در کشور تدوین‌ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمجید هدایت عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در کشور اظهار کرد: توسعه نیروگاه‌های بادی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی نیز پیگیری می‌شود، ادامه داد: به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود در کشور ازجمله آب، باد و خورشید می‌تواند ما را به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انرژی مطرح کند.

مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی اضافه کرد: سند توسعه انرژی نو در کشور تدوین‌ شده و رویکرد اصلی این سازمان توسعه منابع انرژی، ذخیره‌سازی و مدیریت مصرف انرژی است که اقدامات زیادی در این راستا انجام شده است.

هدایت تصریح کرد: با توجه به کاهش سوخت‌های فسیلی و وجود منابع مختلف خدادادی در کشور ضروری است تا به‌ سمت توسعه منابع حرکت کنیم و بتوانیم به نحو احسن از منابع موجود بهره ببریم.

وی بیان کرد: بزرگ‌ترین مرکز بازیافت کشور توسط سازمان توسعه منابع انرژی راه‌اندازی شده و به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده سرب سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در زمینه بازیافت محصولات جانبی مورداستفاده سایر صنایع صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی ادامه داد: بخش زیادی از سرب از طریق بازیافت به دست می‌آید و این سازمان سرب، مس و انواع آلیاژهای سربی و مس با خلوص بالا را تولید می‌کند.

هدایت خاطرنشان کرد: از سال 92 مطالعات زیادی در زمینه توسعه منابع انرژی انجام‌ شده است و سازمان توسعه منابع انرژی در استان‌های تهران و مشهد فعالیت می‌کند که علاوه بر تولید محصولات نظامی یک بنگاه اقتصادی نیز محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد