انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

25 منزل لرستان انرژی پاک به شبکه برق تزریق می کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه این استان بیش از 300 روز در سال هوای آفتابی دارد، گفت: 25 منزل مسکونی در لرستان انرژی پاک به شبکه های برق تزریق می کنند.

فریددون خودنیا روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استان لرستان به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار خوبی که دارد پتانسیل احداث نیروگاههای کوچک و بزرگ خورشیدی را دارد.
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی ها و تدابیر اتخاذ شده و اطلاع رسانی کلی در سطح استان لرستان طی 6 ماه گذشته، 61 مورد قرارداد احداث نیروگاه خورشیدی مختص مشترکان برق به میزان یکهزار و 170 کیلووات و برای هر مشترک تا سقف ظرفیت 100 کیلووات منعقد شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: پیشرفت فناوری و صنعت مستلزم احداث نیروگاه های تولید انرژی فراوانی است که با توجه به تجدیدناپذیر بودن سوخت های فسیلی مانند زغال سنگ و نفت و گاز طبیعی و ...، روی آوری به سمت تولید انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی به عنوان یک ضرورت در جوامع کاملا محسوس بوده و اقدامات گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است.
وی پاک بودن انرژی خورشیدی، دردسترس بودن رایگان این انرژی، امن و بی خطر بودن آن و همچنین جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش مصرف سوخت های فسیلی را از مهمترین مزایای استفاده از پنل های خورشیدی دانست و افزود: استفاده از انرژی فتوولتائیک در همه مصارف خانگی، صنعتی و نیروگاهی کاربرد دارد و چنانچه آحاد جامعه را به این سمت و سو سوق دهیم به طور قطع جو کره زمین وضعیت بهتری به خود خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد