انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

توزیع 340 دستگاه پکیج خورشیدی بین عشایر مازندرانی

خبرگزاری آریا- رییس اداره امور عشایر استان مازندران امسال 340 دستگاه پکیج خورشیدی بین عشایر استان توزیع شد که 280 دستگاه توسط تعاونی های عشایری و 60 دستگاه از سوی این اداره بوده است.

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، سید صمد کاظمی گفت: انرژی خورشیدی جزء انرژی های پاک و بدون آلایندگی محیط زیست است که استفاده از آن روز به روز بیشتر شده و به صورت پکیج های خورشیدی در دسترس مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: پکیج های برق خورشیدی که به آن نیروگاه های خورشیدی مجزا از شبکه نیز گفته می شود، می تواند انرژی الکتریکی را با استفاده ار نور خورشید، تولید و تحویل تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی خانگی یا صنعتی دهد.

رییس اداره امور عشایر استان مازندران درباره توزیع پکیج خورشیدی بین عشایر استان مازندران اظهار کرد: امسال تاکنون، 340 دستگاه پکیج خورشیدی بین عشایر استان توزیع شد که 280 دستگاه آن توسط تعاونی های عشایری به صورت یارانه ای و 60 دستگاه از سوی این اداره به صورت رایگان بود.

کاظمی با بیان اینکه این طرح با استقبال گسترده عشایر استان روبرو بوده و توزیع آن همچنان ادامه دارد، گفت: این پکیج ها برای تامین روشنایی سرپناه های عشایری و تامین برق در حد شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: پکیج خورشیدی توزیع شده در بین عشایر، کاملا ساخت داخل بوده و حتی المقدور سعی شده که از نمونه های وارداتی استفاده نشود.

گفتنی است استان مازندران دارای بیش از 5 هزار و 920 خانوار عشایری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد