انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

فروش اینترنتی

در این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را بازنگری کنید.

1 – یکی ازعوامل عدم موفقیت در زمینه بازاریابی زمانی حاصل می شود که سایت قادر به ایجاد بستری امن و قابل اطمینان در هنگام سفارش خریداران، نباشد. برای ایجاد چنین اطمینانی، سایت می تواند به خریداران این اطمینان را بدهد که کلیه عملیات سفارش خرید از طریق سرورهای امن انجام خواهد گرفت. و برای مشتری اطمینانی ایجاد کند که کلیه اطلاعات از قبیل آدرس الکترونیکی و اطلاعات شخصی افراد به صورت کاملا محفوظ، نگه داری شده و به هیچ وجه فروخته نخواهند شد.

ادامه مطلب ...

تجارت الکترونیک

چندی است که استفاده از اینترنت در کسب وکار بسیار رونق گرفته است. در دنیا نمونه های موفقی از مدیران هستند که با استفاده از مدلهای جدید و کاملاً ابتکاری و مدرن توانسته اند، موفقیت بی نظیری را برای خود رقم زنند و به رغم وجود رقابت تنگاتنگ در بازار کار، جایگاه مطمئنی برای شرکت خود درمیان رقبا ایجاد کنند.

 اما در ایران کسب و کار اینترنتی هنوز خوب برای همه جا نیفتاده است.اگر مردم  مزایای این روش را بدانند. کسب و کار رونق میگیرد و از این رکود اقتصادی خارج میشویم.

www.parssolar.ir

ادامه مطلب ...

نیروگاه بادی

پاکستان نیروگاه بادی 150مگاواتی می سازد

طی توافقنامه ای با شرکت آمریکاییASE ،پاکستان نیروگاهی بادی با ظرفیت تولیدی 150 مگاواتی می سازد.

 

ادامه مطلب ...