انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

تفاهم نامه همکاری سازمان منابع طبیعی با سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما همزمان با هفتمین روز هفته منابع طبیعی که روز آموزش، پژوهش و فناوری نامگذاری شده است ، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.
در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و استفاده از انرژی‌های خورشیدی و نقش این انرژی‌های پاک در کاهش عوامل تخریب پوشش گیاهی جنگل‌ها و مراتع و همچنین مقابله با پدیده بیابانزایی، سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
این تفاهم نامه که سرآغازی برای همکاری های مشترک آموزشی، تحقیقاتی و فناوری است و در جهت توسعه تحقیقات و فناوری وکاربرد انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق در کشور منعقد گردیده پیش از ظهر امروز شنبه بیست و یکم اسفند ماه به امضای دکتر مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و دکتر محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر رسیده است.
بر اساس این تفاهم‌نامه از اراضی مناطق بیابانی بحرانی و دچار فرسایش بادی، برای تولید انرژی خورشیدی و بادی استفاده می‌شود و با این اقدام، هم کانون‌های فرسایش بادی تثبیت می‌شوند و هم مناطق مسکونی اطراف این کانون‌ها از انرژی پاک، ارزان و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد