انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

راه های نجات ایران از تورم و گرانی

یکی از شریانهای اقتصاد بانک هست که متاسفانه در سالهای اخیر .بجای اینکه خون در رگهای تولید کننده گان باشد.خود به دلالی  و واسطه گری و ربا خواری روی آورده است.و صنعت و تولید را با بهره های بالا از پای در آورده است.تا زمانیکه بانکها اصلاح نشوند خبری از بهبود اقتصاد نیست!!! در کجای جهان بهره(ربا) بدین اندازه سراغ دارید؟

دیگر اینکه تا زمانیکه ایران با اقصاد جهانی وصل نشود تلاتم و نوسانات قیمتی حل نخواهد شد.

بورس نیز باید قوانین خود را اصلاح کند تا از این همه نوسانات کاذب جلوگیری کند.تا مردم متضرر نشوند و اعتماد بکنند سرمایه هایشان را در جریان بورس کالا بگذارند.از بورس های معتبر جهان سرمشق بگیرد.

بازار اسیر رانت و چند قیمتی دستوری دولت است .اقتصاد زمانی رشد می کند که کوپن .و یارانه و رانت  و چند قیمتی برداشته شود و رقابتی شود .تا بهترین ها خود را در یک اقتصاد آزاد بالا بکشند.رشد در رقابت آزاد است.همچنانکه علم و عقیده و.......به آزادی نیاز دارند.

زمانیکه بانکها بهره خود را با بانکهای جهان برابر کردند آنوقت تورم انتظاری سالیانه از بین می رود. و به تبع آن بازار دلالی طلا و ارزهای خارجی و مسکن و......نیز جمع می شود.و مردم سرمایه هایشان را در مسیر تولید قرار میدهند.و هر تولید بیشتر میشود کالا نیز رقابتی و ارزان و با کیفیت و در نتیجه صادراتی می شود .و تراز  تجاری روز بروز بهتر شده و دیگر نیازی نیست که دولت اول هر سال حقوق اضافه کند .و بودجه افزایش دهد . و پول بدون پشتوانه بخاطر کسری بودجه چاپ کند.و بنابراین تعادل و ثبات در بازار ایجاد خواهد شد .و تولید کننده نیز میتواند برای چند سال آتی برنامه ریزی کند.

دولت باید ناظر باشد و از دخالت مستقیم در اقتصاد خود داری کند و سیاست حمایتی برای تولید کننده و صادرات داشته باشد و موانع تولید و مجوز ها را از سر راه تولید کننده بردارد.ارز باید تک نرخی و آزاد باشد.و روابط  سیاسی و تجاری خوب با همسایگان و جهان ایجاد کند.و از خام فروشی دوری کند تا در کشور کار و ارزش افزوده ایجاد گردد.