انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

استعمار پولی

استعمار:
انواع مختلفی دارد.قدیم بشکل حمله نظامی و اشغال منابع آن کشورهای ضعیف را چپاول می کردند. بعد ها عوامل خود را بر آن کشور ها می گماردند تا به اهداف خود برسند.جدیدا استعمار بشکل اعمال قوانین بین المللی .و پولی اجرا میشود.بدین ترتیب که امریکا که دلارش را در جهان جا انداخته.با چاپ اسکناس بدون پشتوانه بیشتر و روانه آن به کشور های دیگر منابع و سرمایه های آن کشور ها را می بلعد!!! و حکومت های محلی نیز با چاپ و خلق اسکناس و ایجاد تورم و گرانی سرمایه های مردم خود را بلعیده و با گران شدن دلار امریکا به جیب امریکا سرازیر می کنند.و تا این تسلط دلار بر اقتصاد جهان و تحریم امریکا هست.منابع کشورهای دیگر به اقتصاد امریکا سرازیر می شود.راهکار چیست؟
باید کشور های قدرتمند دیگر با هم متحد شده و سیستم مالی جداگانه ای از سوئیفت و دلار امریکا طراحی و معاملات خود را بر مبنای آن بنا کنند و حتی الامکان با ارز های خود و طلا و پایاپای معامله کنند تا استیلای امریکا بر جهان کم شود.و عدالت بر قرار گردد.
در سالهای اخیر شاهد جریمه شرکتها و بانکهای دیگر کشور ها توسط امریکا بوده ایم که به بهانه اجرا نکردن تحریمهای امریکا علیه ایران و سوریه و کوبا و کره شمالی و ونزئولا و روسیه و.....مبالغ هنگفتی به خزانه داری امریکا واریز شده است.آیا وقت آن نرسیده که به یکه تازی امریکا پایان دهید؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد