انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

Kordestani&Google

امید کردستانی نمونه یک ایرانی با هوش و موفق در امریکا


امید کردستانی سال ۱۳۴۳ در پیرانشهر به دنیا آمد. در سن ۱۴ سالگی پس از فوت پدرش براثر سرطان همراه با مادر و برادرش ابتدا به انگلستان و سپس به آمریکا مهاجرت کرد و در شهر سن‌خوزه واقع در ایالت کالیفرنیا سکنی گزید. امید، موفق به دریافت لیسانس مهندسی برق از دانشگاه ایالتی سن‌خوزه شد و به‌عنوان مهندس مدتی را در شرکت HP کار کرد.
چند سال بعد، به‌منظور تعقیب اهدافش در عرصه تجارت وارد دانشگاه استانفورد شد و توانست در سال ۱۹۹۱ مدرک فوق‌لیسانس مدیریت بازرگانی را کسب کند. بد نیست بدانید که دانشگاه استانفورد محل فارغ‌التحصیلی بنیانگذاران گوگل و یاهو است.
او در سال ۱۹۹۹ کار در کمپانی Netscape را رها کرد و به‌عنوان نفر دوازدهم به کادر اجرائی ۱۱ نفره گوگل پیوست و دیری نپائید که به سمت مدیر ارشد بازاریابی و توسعه بین‌الملل منصوب شد، و فروش آن را از تقریباً صفر به ۳ میلیارد دلار رسانید.
مایک هومر؛ رئیس سابق وی در Netscape ادعا دارد که کار مداوم و آموزش سخت در این کمپانی کمک شایانی به موفقیت امید در گوگل کرده است. در زمان حضور امید در این کمپانی، وی توانست بازده مالی آن را ظرف مدت ۱۸ ماه از ۸۸ میلیون دلار در سال به ۲۰۰ میلیون دلار در سال برساند!
او کارش را در Netscape در بخش فروش OEM آغاز کرد و در طی دوره چهار ساله حضور خود در آن شرکت مسئولیت برقراری ارتباطات تجاری با شرکت‌هائی چون سیتی‌بانک، اسکایت، ebay، اینتل، تراولاسیتی، آمازون و AOL را عهده‌دار بود.وی قبل از Netscape در بخش‌های بازاریابی، توسعه تجاری و مدیریت تولید شرکت‌هائی نظیر HP فعالیت می‌کرده است.

ادامه مطلب ...

عید نوروز


 

لطفا امسال  یکبار قران را بزبان فارسی بخوانید.

و به آن عمل کنید.


چگونه از اضافه شدن وزنمان در تعطیلات جلوگیری کنیم؟


سال 91 مبارک باد


روزهای آغاز سال نو فصل تعطیلات، سفر و زمان جشن‌ها و خوشگذرانی با اقوام و دوستان است. متاسفانه برای بعضی از ما، این فصل معنی‌ای جز پرخوری و اضافه‌وزن نمی‌تواند داشته باشد. تحقیقات موسسه ملی بهداشت اروپا نشان می‌دهد که پرخوری در تعطیلات می‌تواند باعث اضافه شدن یک یا حتی دو کیلو وزن شود و در صورتی که تعطیلات دو هفته‌ای باشد، این میزان ممکن است به پنج کیلوگرم برسد. اگر این مقدار را طی چند سال جمع کنیم، به رقم خیلی بزرگی می‌رسیم. بنابراین باید کاری کنیم که تعطیلات باعث چاق شدن ما نشود. با تمرکز بر تغذیه سالم، فعالیت و تفریح و در نظر داشتن چند نکته ساده زیر می‌توانیم سلامتی خود را در طول تعطیلات تضمین کنیم.

ادامه مطلب ...

توربین بادی Wind Turbine


اکو ویسپر که بی‌صداترین توربین بادی جهان لقب گرفته، می‌تواند نسبت به توربین‌های دیگر تا 30درصد انرژی بیشتری تولید کند، به پرندگان آسیبی نرساند و در برابر باد با سرعت 220 کیلومتربرساعت مقاومتکند

 استرالیا نصب اولین توربین‌های بادی را که به عنوان بی‌صداترین توربین‌های بادی جهان معرفی شده‌اند، آغاز کرده است. این توربین کوچک که Eco Whisper نام دارد، علی‌رغم اینکه نصف ارتفاع و قطر پره‌های توربین‌های بادی متداول را دارد، می تواند 20 کیلووات انرژی الکتریکی تولید کند. این توربین به صورت خودکار روی جهت وزش باد تنظیم خواهد شد.
به گزارش گیزمگ، بخش اعظم صدایی که هنگام چرخش توربین‌های سه‌تیغه متداول به گوش می‌رسد، نتیجه برخورد باد با لبه‌های هر تیغه است. همان‌طور که می‌بینید تیغه‌های این توربین جدید که شبیه به هواکش است، در میان دو حلقه محصور شده‌اند. در نتیجه صدای تولید شده به حداقل خواهد رسید و از نجوای آهسته‌ای که تنها از نزدیک شنیده می‌شود، بیشتر نخواهد شد.
مطابق اعلام شرکت ارائه راه کارهای انرژی تجدید پذیر استرالیا،(RESA) این توربین به شکلی طراحی شده که می‌تواند در شرایط گوناگون حدود 30درصد نسبت به نمونه‌های دیگر انرژی بیشتری تولید کند. انرژی تولید شده توسط این توربین در شرایط بهینه نزدیک به 45هزار کیلووات‌ساعت در سال خواهد بود.
این شرکت امیدوار است با نصب توربین‌های اکو ویسپر بیش از نیمی از نیاز مناطق شهری و روستایی به انرژی الکتریکی را تأمین کند. این توربین‌ها می‌توانند در فرودگاه‌ها، پارک‌ها، مناطق تجارتی و دانشگاه‌ها نصب شوند. مدیران این شرکت می‌گویند پس از نصب اولین سری توربین‌ها استقبال بسیارخوبی از اکو ویسپر شده است.

ارتفاع این توربین بی‌صدا از پایین‌ترین نقطه پایه آن تا بالاترین نقطه 21.1 متر و قطر توربین آن 6.5 متر است. می‌توان محل اتصال توربین به پایه را در شرایط آب‌و‌هوایی گوناگون یا هنگام وزش باد شدید تغییر داد. توربین اکو ویسپر می‌تواند در برابر جریان‌های باد با حداکثر سرعت 220 کیلومتربرساعت مقاومت کند.

توپی مرکزی و 30 تیغه این توربین از آلومینیوم ساخته شده و بخش مفصلی که تیغه را به پایه متصل می‌کند فولادی است. پایین‌ترین سرعت‌های باد می‌تواند اکو ویسپر را به حرکت درآورد و علاوه بر این شکل تیغه‌ها باعث می‌شود در مناطقی که تراکم پرندگان بالا است، احتمال زخمی شدن آنها به حداقل برسد.



07983428637563977790.jpeg

ادامه مطلب ...

Gooleگوگل و انرژی خورشیدی

قبل از روز کریسمس گوگل اعلام کرد که 94 میلیون دلار در سهام 4 پروژه فتوولتائیکی در نزدیکی ساکرامنتو کالیفرنیا سرمایه گذاری کرده است .

او می گوید که این اولین سرمایه گذاری ما در مقیاس بزرگ در نیروگاههای فتوولتائیک است که انرژی را برای شبکه تولید می کند . این پروژه ها سر جمع ،ظرفیت 88 مگاوات دارند که معادل با مصرف برق بیش از 13000 خانه می باشد .این غول اینترنتی می گوید که کل سرمایه گذاری او در حوزه انرژیهای جایگزین به بیش از 915 میلیون دلار می رسد .گوگل در 2011 به نصب سیستمهای فتوولتائیکی برای بیش از 10000 مالک بر روی پشت بامهایشان کمک کرده است . او همچنین اضافه کرد که ما به سرمایه گذاری در بخش انرژیهای تجدید پذیر اعتقاد داریم و امیدواریم که پروژه های انرژیهای پاک به جذب منابع جدید سرمایه ادامه بدهد تا به این ترتیب جهان به سمت آینده پایدارتر در انرژی حرکت بکند. این پروژه ها در قرارداد با بخش خدمات شهری ساکرامنتو که اخیرا" برنامه خرید تضمینی برق را در خصوص انرژیهای جایگزین برای کمک به ساکنین ناحیه ساکرامنتو بنا گذاشته است، می باشد.



37797531634469765679.jpeg


هشدار اوباما

پرزیدنت اوباما به کاندیداهای رئیس جمهوری آمریکا(حزب جمهوری خواه) و اسرائیل هشدار داد .! اینقدر در شیپور جنگ با ایران ندمید. زیرا دودش بیشتر به چشم خودمان میرود!مذاکره بهترین گزینه است

 

 

هشدار اوباما نسبت به عواقب جنگ با ایران

عکس: AFP
اوباما، رییس‌جمهور آمریکا با انتقاد از رویکرد جنگ طلبانه کاندیداهای جمهوریخواه انتخابات سال آینده این کشور در قبال ایران گفته است که به دنبال یافتن گزینه‌های دیپلماتیک برای حل موضوع هسته‌ای ایران است. اوباما تصریح کرده است: این تفکر که برخی از ما داشته و می‌گوییم که باید ظرف یک هفته، دو هفته، یا یک ماه یا دوماه [درباره جنگ علیه ایران] تصمیم بگیریم، بر اساس حقایق شکل نگرفته است. در همین حال، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس نیز تاکید کرده است: معتقدیم امروز تحرک نظامی از سوی اسرائیل تصمیم درستی نیست. این مساله را به اسرائیلی‌ها به صورت علنی و در محافل خصوصی متذکر شده‌ایم.

گروه 1+5 بر در پیش گرفتن دیپلماسی در قبال تهران تاکید کردند
هشدار درباره عواقب جنگ با ایران

 اوباما به شدت از اظهارات جنگ‌طلبانه نامزدهای انتخاباتی جمهوریخواه انتقاد کرد
دنیای اقتصاد- باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا با انتقاد از رویکرد جنگ طلبانه کاندیداهای جمهوریخواه انتخابات سال آینده این کشور در قبال ایران گفته است که به دنبال یافتن گزینه‌های دیپلماتیک برای حل موضوع هسته‌ای ایران است. اوباما تصریح کرده است: این تفکر که برخی از ما داشته و می‌گوییم که باید ظرف یک هفته، دو هفته، یا یک ماه یا دوماه [درباره جنگ علیه ایران] تصمیم بگیریم، بر اساس حقایق شکل نگرفته است. دیپلماسی در برابر ایران بر بمباران این کشور ارجحیت دارد.
در همین حال، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس نیز تاکید کرده است: معتقدیم امروز تحرک نظامی از سوی اسرائیل تصمیم درستی نیست. این مساله را به اسرائیلی‌ها به صورت علنی و در محافل خصوصی متذکر شده‌ایم. سایر اعضای گروه 1+5 (شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین به علاوه آلمان) نیز در پی پیشنهاد ایران برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای، بر در پیش گرفتن دیپلماسی در قبال تهران تاکید کرده و برخی منابع غربی از برگزاری این مذاکرات ظرف دو هفته آینده در یک کشور بی‌طرف خبر داده‌اند.
آنچنان که ایسنا گزارش داده است: رییس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید با بیان اینکه «مذاکرات جدید با ایران مشخص خواهد کرد که آیا یک راه حل دیپلماتیک می‌تواند جلوی وقوع جنگ را بگیرد یا خیر»، از تهران خواست به بحران روزافزون با غرب بر سر برنامه هسته‌ای‌اش پایان دهد.
وی علاوه بر آن از رقبای جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به خاطر اظهاراتشان درباره حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرد. رییس‌جمهور آمریکا گفت: کسانی که پیشنهاد جنگ را می‌دهند یا بر طبل جنگ می‌کوبند باید با صراحت برای مردم ایران توضیح دهند که به نظرشان جنگ چه مزایا و هزینه‌هایی می‌تواند داشته باشد. من یکی از آنها نیستم.
اوباما با بیان اینکه مقامات ایران نیز باید «به صورت صریح و مستقیم» درباره چگونگی اثبات پیروی‌شان از معاهده منع گسترش تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) و اینکه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستند گفت‌وگو کنند، گفت: آنها می‌دانند چگونه این کار را انجام دهند. این یک معما نیست.
مذاکرات را سریع‌تر آغاز کنید
رییس‌جمهور آمریکا در عین حال خواستار آغاز فوری مذاکرات 1+5 با تهران شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، اوباما خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه که از لزوم حمله به ایران سخن می‌گویند، گفت: شما از درک هزینه‌های جنگ عاجز هستید.
وی در انتقاد از اظهارات جنگ‌طلبانه افرادی چون میت رامنی نیز گفت: این بازی نبوده و هیچ چیزی درباره آن اتفاقی نیست.
اوباما همچنین با یادآوری خاطرات خود از نوشتن نامه‌های تسلیت به خانواده‌های قربانیان جنگ و دیدار با نظامیان مجروح گفت: وقتی که بی‌توجهی برخی افراد به هزینه‌های جنگ و سخن‌های آنها درباره حمله را می‌بینم، هزینه‌های جنگ را به یاد می‌آورم. گاهی اوقات ما این هزینه‌ها را تحمل می‌کنیم اما درباره آن فکر می‌کنیم. ما با این موضوع سیاست بازی نمی‌کنیم. زمانی که ما درباره جنگ فکر نمی‌کنیم و این موضوع در سیاست پیچیده می‌شود ما دچار اشتباه خواهیم شد.
با وجود این، اوباما اظهارکرد که وی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را تحمل نخواهد کرد، سیاست بازدارندگی را رها نکرده و آماده است تا در فرصت مناسب دست به حمله بزند.
باراک اوباما همچنین مدعی تاثیر گذاشتن تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا و اروپا بر ایران شد و پیش‌بینی کرد که ممکن است در دور اول مذاکرات 1+5 با ایران پیشرفتی حاصل نشود.
همزمان، لئون پانه تا، وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی مشابه سخنان اوباما گفت: اقدام نظامی، آخرین گزینه‌ای است که وقتی همه گزینه‌ها با شکست مواجه شد به کار گرفته می‌شود. اما نباید اشتباه کرد؛ وقتی همه گزینه‌ها با شکست مواجه شد، ما دست به کار می‌شویم. به گزارش ایسنا، وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه در نشست سالانه آیپک گفت: اگر دیپلماسی با شکست مواجه شود آمریکا دست به اقدام نظامی علیه برنامه انرژی هسته‌ای ایران خواهد زد.
به گزارش خبرگزاری رویترز، پانه تا گفت: همانطور که رییس‌جمهور با صراحت اعلام کرده است، ما بلوف نمی‌زنیم.
انگلیس: به اسرائیل تذکر دادیم
دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس نیز همگام با اوباما با تاکید بر لزوم پیگیری راه حل دیپلماتیک در موضوع هسته‌ای ایران گفت: هر گونه تحرک نظامی از سوی اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران تصمیم درستی نیست.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، کامرون روز سه‌شنبه افزود: این مساله را به اسرائیلی‌ها به صورت علنی و در محافل خصوصی متذکر شده‌ایم. کامرون همچنین با تاکید بر اینکه انگلیس تصمیمی در زمینه پیوستن به گزینه تحرک نظامی علیه ایران نگرفته است، افزود: اگر تحریم‌ها [علیه ایران ] به نتیجه نرسد، می‌توان گزینه‌های دیگر را بررسی کرد.
روسیه: به روابط دوستانه با ایران ادامه می‌دهیم
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه نیز بر تمایل مقامات مسکو برای حفظ جهت‌گیری کنونی در روابط نزدیک و دوستانه روسیه و جمهوری اسلامی ایران بعد از برگزاری انتخابات در هر دو کشور تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری اینترفکس، ریابکوف روز سه‌شنبه اعلام کرد که جهت‌گیری کنونی سیاست خارجی در روابط با ایران مورد رضایت کامل مقامات مسکو است و این کشور امیدوار است که روابط دوستانه بین مسکو و تهران ادامه پیدا کند. ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور منتخب روسیه اخیرا در یکی از مقالات انتخاباتی خود با موضوعیت «نقش روسیه در جهان در حال تحول» نوشته بود که روسیه حق ایران برای توسعه برنامه هسته‌ای خود تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به رسمیت می‌شناسد. به نوشته پوتین، در حال حاضر همه توجه‌ها به سمت ایران است و روسیه بدون تردید نگران افزایش تهدیدها در خصوص امکان حمله نظامی به این کشور است.

آغاز مذاکرات مقدماتی در2 هفته آینده
مقامات اروپایی گفته‌اند که مذاکرات مقدماتی برای از سرگیری گفت‌وگوهای هسته‌ای با ایران را در دو هفته آینده آغاز می‌کنند و سعی می‌کنند ترتیب مذاکرات را که می‌تواند در اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین) در یک کشور «بی‌طرف» برگزار شود، بدهند.
کاترین اشتون، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که 1+5 پیشنهاد ایران برای از سرگیری مذاکرات را پذیرفته است.
آمادگی لندن برای کمک اتمی به ایران
ویلیام هیگ، وزیر خارجه انگلیس هم پس از اظهارات مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره از سرگیری مذاکرات هسته‌ای گروه 1+5 با ایران تاکید کرد: انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان، روسیه و چین با دقت به نامه ایران توجه و همگی توافق کردند که تعهد به راه حل دیپلماتیک درباره ایران را نشان دهند. هیگ روز سه‌شنبه از ایران خواست که این فرصت را مغتنم شمرده و با برداشتن گام‌های ملموس جامعه بین‌الملل را به مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای‌اش قانع کند. وی افزود: اگر ایران این خواسته را به صورت مثبت پاسخ دهد ما آمادگی داریم به این کشور در زمینه توسعه نیروگاه‌های انرژی هسته‌ای کمک کنیم و همکاری‌ها در بخش‌های سیاسی و اقتصادی را نیز افزایش دهیم.
تردید فرانسه در مثبت بودن مذاکرات هسته‌ای
آلن ژوپه، وزیر خارجه فرانسه اما اعلام کرده است که پاریس نسبت به مثبت بودن نتایج گفت‌وگوها با تهران تردید دارد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در حالی که هنوز دور جدید گفت‌وگوهای هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 آغاز نشده است، آلن ژوپه جواب‌های ایران به سوالات آنها را زیر سوال برد. ژوپه که با یک تلویزیون فرانسوی صحبت می‌کرد، گفت: به دلیل همین تردید است که باور داریم باید به تحریم‌های شدید علیه ایران ادامه دهیم که به نظر من بهترین شیوه برای ممانعت از یک گزینه نظامی است که می‌تواند نتایج و پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی داشته باشد.
تاکید چین بر دیپلماسی در قبال تهران
در این میان، یانگ جیه‌چی، وزیر خارجه چین نیز بار دیگر خواستار حل موضوع هسته‌ای ایران از طریق مذاکره شد. آنچنان که ایسنا گزارش داده است: وزیر خارجه چین روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری در حاشیه نشست سالانه کنگره حزب خلق چین گفت: موضوع هسته‌ای ایران باید از طریق مذاکرات حل شود، نه درگیری؛ از طریق همکاری، نه تحریم. ما با تحریم‌های یکجانبه مخالفیم و معتقدیم اکثریت کشورهای جهان با این امر موافقند.

ادامه مطلب ...

انرژی خورشیدی

تولید برق از انرژی خورشیدی، حتی در شب!!
نیروگاه عظیم خورشیدی "جماسولار" در نزدیکی "سِویل" در جنوب اسپانیا اولین نیروگاه خورشیدی در جهان است که می تواند در تاریکی شبها نیز برق تولید کند...

به گزارش خبرگزاری مهر، این نیروگاه خورشیدی شاید از دور به شکل یک پروژه هنری بزرگ به نظر بیاید، اما در اصل این منطقه متقارن و دایره ای شکل و مملو از آینه های خورشیدی اولین نیروگاه خورشیدی است که می تواند شبها نیز الکتریسیته پاک تولید کند.

نیروگاه "جماسولار" از دو هزار و 650 صفحه خورشیدی تشکیل شده است که در 185 هکتار زمین گسترده شده اند. این آینه ها که به "هلیواستات"ها شهرت دارند می توانند 95 درصد از نور و پرتوهای خورشید را بر روی گیرنده ای بزرگ و مرکزی متمرکز کنند.




78533701248180694091.jpg





حرارت 900 درجه سلسیوسی ناشی از این تمرکز نور، برای گرم کردن تانک نمک مذاب استفاده می شود که در نهایت در این تانک بخار کافی برای انرژی رسانی به توربین های 260 میلیون دلاری این نیروگاه تولید می شود. اما بر خلاف تمامی نیروگاه های خورشیدی دیگر، حرارت ذخیره شده در این تانکها می توانند به مدت 15 ساعت در طول شب و یا در زمانی که نور خورشید وجود ندارد نیز آزاد شود. با توجه به شدت بالای تابش خورشید در جنوب اسپانیا می توان به این نتیجه رسید که این نیروگاه می تواند اغلب شبها بدون نور خورشید به فعالیت خود ادامه دهد و 270 روز از سال را به صورت کامل به تولید انرژی بپردازد.

ساخته شدن این نیروگاه که پروژه ای مشترک میان شرکت اماراتی "مصدر" و شرکت اسپانیایی "تورسول انرژی" بوده، دو سال زمان و 260 میلیون دلار هزینه صرف کرده است.
بر اساس گزارش دیلی میل، انتظار می رود این نیروگاه سالانه 100 گیگاوات ساعت الکتریسیته تولید کند، انرژی که برای تامین نیازهای 25 هزار خانه در منطقه آندلس کافی خواهد بود.

سلول خورشیدی با راندمان 45 درصد

انقلابی در عرصه تولید سلول خورشیدی - افزایش راندمان تا 45 %
محققان دانشگاه بوفالو ایالت نیویورک در جدید ترین تحقیقات خود اظهار داشتند که با اضافه نمودن نقاط کوانتومی به سلول های خورشیدی می توان راندمان آنها را تا 45 درصد افزایش داد .
در این تحقیق که در ماه می سال گذشته به چاپ رسیده ، گفته شده که با تعبیه کردن نقاط کوانتومی ، این امکان فراهم می شود که سلول ها بتوانند امواج نوری مادون قرمز را جذب کنند و همچنین طول عمر فتوالکترون ها هم افزایش می یابد .
اگرچه استفاده از نقاط کوانتومی تکنولوژی کاملاً جدیدی نیست ، چرا که در طی یک دهه گذشته تحقیقات بسیاری بر روی آن صورت گرفته است . اما تفاوت تحقیق جدید این است که نه تنها می توان نقاط کوانتومی را تعبیه کرد ، بلکه می توان آنها را به طور انتخابی جوری قرار داد که حاوی انرژی درونی قابل توجهی باشند و این باعث می شود که الکترون حول خودش جهش داشته باشد و در نتیجه تلفات ترکیب به کمترین میزان خود برسد . آنها همچنین ادعا می کنند که این تکنولوژی قادر است بر روی بسیاری از ساختارهای فتوولتاییک اعمال شود .
اضافه کردن تنها دو نقطه کوانتومی راندمان تبدیل نور به الکتریسیته را 4.5 درصد افزایش می دهد ، و این در حالی است که با افزودن چهار یا شش نقطه کوانتومی راندمان به ترتیب 30 درصد و 50 درصد افزایش می یابد .
به همین منظور یک شرکت تاسیس شده و در حال جذب سرمایه جهت تجاری کردن این تکنولوژی است .

ادامه مطلب ...

اهرام مصر

فرعونیان فکر کرده اند تا ابد میخواهند زنده بمانند.!! که برای خود کاخها و هرمها و برج و بارو ها ساختند. غافل از اینکه همه این بنا ها با هر عطمتی که در نظر بشر باشند . در برابر الله یکتا و قادر پشیزی نیستند. پس خیلی به برجهای بلند تان دل خوش نکنید .! زیرا با یک اشاره خداوند زیر و زیر خواهند شد.! بیائید انسان و بنده الله شویم و این چند صباح را که در این جهان فانی هستیم با یکدیگر خوب رفتار کنیم. و الله را اطاعت و پرستش و شکر گزار باشیم. به این مال و ثروتهای باد آورده مغرور نشویم و به یکدیگر فخر نفروشیم و ظلم نکنیم. مثل انسانی که الله دوستش دارد. زندگی کنیم.با هم مهربان و به حقوق هم تجاوز نکنیم. ختم کلام مسلمان شویم.


25807775507089051481.jpg

ادامه مطلب ...

چاقترین مرد جهان

نتیجه استعمار کشور های جهان و ریختن به شکم انگلیسی ها این است.مگر یک انسان چقدر باید حرص بزند.! و بخورد! آخر این شکم کارد بخورد.! در حالیکه مردم سومالی و افریقا .هند و بسیاری از کشورهای جهان با فقر دست و پنجه نرم میکنند. وبه نان شب محتاجند. . و از سوزش معده خواب نمی روند!! و از گرسنگی هم دیگر را میکشند.این خدا را خوش میاید . عده ای در انگلیس و آمریکا . آنچنان از دسترنج جهان استعمار شده بخورند. تا خفه شوند.!!!
وزن کیت مارتین 368 کیلوست و خرج درمان او بسیار زیاد است به طوری‌که 18 پرستار حرفه‌ای از او مواظبت می‌کنند و همیشه هشت تکنسین آمبولانس آماده‌اند تا در صورت بروز مشکلی بتوانند این غول عظیم‌الجثه را به نزدیک‌ترین بیمارستان ممکن برسانند.


42159684754455198500.jpg

ادامه مطلب ...