انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

علل توهین به پیامبر اسلام و یارانش و قران

1- حسادت و دشمنی که با اسلام. به عنوان آخرین و مترقی ترین دین دارند.

2-تحریک مسلمین به اعمال خرابکارانه. تا آنان را افرادی بی منطق.تروریست. و خشن به جهان معرفی کنند.

3-انحراف افکار عمومی از بیداری مسلمانان و مقاصد سیاسی دیگر مانند انقلاب های عربی و اسرائیل.

4-آگاهی از میزان اسلام خواهی مسلمانان.

5-با تکرار این اهانت ها به مرور دین اسلام را در ذهن مردم خوار و بی اهمنیت  جلوه دهند.





وظایف مسلمانان:



در چنین شرایطی مسلمین جهان بخصوص ایران ضمن اینکه اعتراضات خود را بصورت مسالمت آمیز اعلام میکنند. از هر گونه اعمال احساسی و خشونت علیه سفارتخانه ها که تحت حاکمیت اسلام .مصونیت دارند. خودداری و از هر گونه تعرض علیه آنها  . جلو گیری شود . تا  آنها به اهداف خود نرسند.

و اینکه مسلمانان خود نیز نسبت به یکدیگر. و مقدسات دینی . و....لعن و نفرین و خدای نا خواسته نا سزا  نگویند. زیرا  تکفیر  و دشنام  از نظر اسلام کاری عبث و مردود و نا پسند است. بلکه با نرم خوئی و با دلیل و برهان قرانی . سعی در آگاه و روشن کردن جوامع و شناساندن اسلام واقعی. و رحمت و بخشش پیامر اسلام به دیگران باشیم. و کار زشت عده ای قلیل و بی دین را به حساب اکثریت نگذاریم.

لذا به عنوان مقابله با چنین افکار شیطانی .مسلمین باید در جوامع بین المللی . و اسلامی به شدت خواهان تصویب قوانینی بر علیه کسانی که به کتاب و پیامبران الهی. و حتی شهر وندان عادی توهین میکنند. باشند و مجازاتهائی قانونی در نظر بگیرند. تا حقوق بشر و آزادی بیان معنی واقعی پیدا کند. وگرنه نه با کشتن سلمان رشدی. و نه با سوزاندن قران. و کشتن فلان سفیر که مصونیت سیاسی دارد . چیزی تغییر نخواهد کرد.

البته در پاسخ به مسلمانان . که چرا دولت آمریکا یا دولتهای غربی . با این متخلفان و هتاکان . برخورد نمکنند؟ میگویند کشور ما کشور آزادی است و ما نمی توانیم به حکم قانون جلو آزادی بیان را بگیریم. و اگر این کار را بکنیم خود محکوم هستیم!!
در پاسخ باید بگوئیم: چطور در مورد اهانت به پیامبر اسلام همه آزادند .  ولی در باره موضوعاتی مانند هولوکاست. و جنایات اسرائیل. وهمجس بازی. و... کسی حق تحقیق و اظهار نظر ندارد . و فورا تحت پیگرد قرار میگیرد. پس نتیجه میگیریم آزادی بیان که نیست. تبعیض و یک بام و دو هوا  است.! ادامه مطلب ...

خلیج فارس-Persian Gulf

خلیج فارس آبراهی است که از آغاز مربوط به ایران بزرگ بوده و هست. و در آن شکی وجود ندارد. واین را همه بخصوص اعراب مسلمان حاشیه جنوبی خلیج فارس(شیخ نشینها) بخوبی میدانند. زیرا خود روزی جزئی از ایران بزرگ بوده اند.

بحثی که اخیرا صهیونیسم جهانی به رهبری آمریکا در نقشه های گوگل. دستکاری کرده و نام آن را به اصطلاح خود تغییر داده. و در دل اعراب قند آب شده. اینها صورت مسئله عوض کردن است.! اما چه اسم خلیج همیشه فارس - پرسین گلف- یا خلیج فارس اسلامی- باشد فرقی نمی کند.

مهم این است که ما مسلمانان چطور بازیچه دست استکبار جهانی. به رهبری امریکا و اسرائیل میشویم. و به این دستور قران کریم. که میگوید :یهود و نصارا دوست شما نیستند.  و در چند دهه اخیر شاهد هتک حرمت به قران و پیامبر (ص) و اهل بیتش و تمسخر حجاب مسلمین و اخراج از شغل و مدارس  .توسط دولتهای مشرک غربی بوده ایم .!  و دائم در حال توطئه و نفاق بین شما هستند را نه اعراب و نه ایران اسلامی. به آن توجه نمی کنند . و خود را ملعبه دست غرب و دشمنان اسلام .قرار داده و بازی میخورند. وظیفه مسلمین در این شرایط. شناساندن اسلام و سنت محمد(ص) .این دین رحمت به مردم جهان  است.تا توطئه های عده ای جاهل خنثی گردد. و از طرفی به دنبال تصویب قانونی در سازمان ملل متحد و سازمان کشور های اسلامی باشند . که هیچکس حق  توهین و تمسخر به دیگری را نداشته باشد . چه رسد که به پیامبران و کتابهایشان.  و مجازاتی در نظر بگیرند.و طیق قانون اسلام و عرف بین الملل سفارتخانه ها  از مصونیت سیاسی و دینی بر خوردار هستند و نباید به سفرا صدمه وارد شود. و دشمنان همین خشونت را مخواهند . که بگویند" ای مردم ببینید مسلمین وقتی به خود رحم نمی کنند. چطور انتظار دارید به  سفرای ما حمله نکنند؟ و ما را خشن و وحشی قلمداد کنند.! مردم مسلمان باید اعتراضات خود را بشکل تظاهرات آرام به گوش جهانیان برسانند. نه اینکه بصورت حمله انتحاری. دین اسلام را خشن و تروریست معرفی کنند. واقعیت این است که مردم مسلمان ایران از ضلع شمالی خلیج فارس استفاده میکنند .و دوستان عرب زبان و مسلمان ما در حاشیه جنوبی خلیج فارس. در کمال حسن هم جواری. از این پدیده خدا دادی استفاده میکنند.و مشکلی با هم ندارند.

اکنون غرب از آنجا میسوزد که این منطقه نفت و گاز خیز در دست مسلمانان است. و قدرتی برای مسلمانان . و آنها کنترل چندانی روی این منابع عظیم ندارند. زیرا بار ها گفته اند. منافع  ما در خلیج فارس.!! آخر کسی نیست بگوید.ای استعمار گران. از آن طرف دنیا. آمده اید و چشم طمع به اموال مسلم ما در خلیج فارس دارید.!!

لذا دائم در حال توطئه علیه مسلمین و اتحاد آنان هستند. مانند همین حالا که قضیه بهار عربی را به اختلافات شیعه و سنی بدل کرده اند. و مسلمین نیز نا آگاهانه به آن دامن میزنند.!!

پیشنهاد میگردد .مسلمین هر چه سریعتر اختلافات ساخته و پرداخته دست مخالفان اسلام را دور ریخته و و برای وحدت بنا به دستور اسلام به قران کریم که محور و ریسمان الهی محکم بین کلیه فرق اسلامی است چنگ بزنند. و از خرافات و روایات و اتفاقات تاریخی ناگوار بعد از حضرت محمد(ص) فاصله بگیرند.و اصلاحات حکومتی را مطابق توصیه های اسلام مبنی بر شورا انجام دهند. و بهانه دخالت در کشورشان را به غربی ها ندهند و قران و سنت رسول الله را  چراغ راه خود گیرند. تا به وحدت واقعی دست یابند.انشا ال....

ادامه مطلب ...

قانون الهی و اساسی

پیشنهاد میگردد.در کشور جمهوری اسلامی ایران هر دو قانون الهی(قران) و قانون اساسی با هم در سیستم آموزشی ایران گنجانده شود. و به زبان فارسی و عربی تدریس شود. تا این همه مشکلات که از دور شدن از قران. برایمان بوجود آمده. با توسل به اسلام  واقعی و قران . به یاری الله مرتفع گردد. و هر کجا که قانون اساسی با قران مغایرت داشت اصلاح گردد.چرا که قوانین نوشته شده دست بشر .بی اشکال نیست. و الله می فرماید. هر کجا با هم دچار اختلاف شدید.به قران مراجعه کنید. اکنون که ما با کشورهای مسلمان اسیر تفرقه و اختلاف  ساخته دست دشمنان اسلام هستیم. بهتر است که بار دیگر قران را بین خود .حکم قرار داده. و به اتحاد و عظمت صدر اسلام دست یابیم. و با توطئه های دشمنان اسلام مقابله کنیم انشا ال..

ادامه مطلب ...

تورم

آیا تا کنون به این موضوع دقت کرده اید.؟ که کشورهائی که در جبهه مقابل آمریکا قرار گرفته . دارای اقتصاد ضعیف. و بالعکس کشور هائی که در جهت سیاستهای آمریکا هستند .از اقتصاد قوی تری بر خوردار هستند؟

به نظر میرسد این موضوع دور از واقعیت نباشد. اختلاف های سیاسی ایران و امریکا و اسرائیل . از اول انقلاب . باعث ایجاد جنگ و تحریم ایران. تا کنون اقتصاد ایران را این چنین ضعیف کرده. وگرنه کشوری با این همه استعداد انسانی و وسعت و تنوع در معادن و آب و هوا و زمین فراوان و در یا و نعمت های بی کران الهی. و تلاش روز افزون ملت. چرا باید تورم بالای بیست درصد داشته باشد. و دلار از هفت تومان به 2200 تومان طی 33 سال برسد.؟

بهتر است که بجای قطع سر شاخه ها موضوع تورم را از ریشه قطع کنیم. همانطور که کشور ترکیه با تورم بالای 50 درصد. توانست طی 10 سال به 5 درصد برساند. با وجود اینکه نفت و گاز و منابعی که ما داریم ندارد. یا کره جنوبی. و دیگر کشور ها. باعث تعجب است که چرا مسئو لین یکی پس از دیگری میایند و مشکلات را گردن نفرات قبل میاندازند. اگر نمیتوانید لااقل از کشور های فوق الگو بگیرید. آخر 33 سال برای آزمون و خطا کم است؟ چقدر این ملت باید گرانی. بیکاری. تورم. و فشارهای اقتصادی و ...تحمل کند؟ مگر ما چی کم داریم؟جز یک مدیریت صحیح.به امید عظمت اسلام و پیروزی ایران. در تمامی زمینه ها. انشا ال....

ادامه مطلب ...