انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

بابک زنجانی

فرارو -  دادستان کل کشور از بازداشت بابک زنجانی خبر داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از حجت الاسلام محسنی اژه ای، بابک زنجانی عصر امروز، دوشنبه، دستگیر شده است. به قرار اطلاع، پرونده ی این میلیادر جنجالی که به زندان اوین منتقل شده، در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت در دست بررسی است.

روز گذشته، دادستان تهران از مفتوح بودن پرونده بابک زنجانی خبر داده بود.

اتهام فساد مالی، طی چند ماه اخیر متوجه این ثروتمند جوان بوده است.

در جدیدترین اتهام، نام وی در پرونده فساد مالی گسترده در ترکیه به ثبت رسیده است. متهم بزرگ این پرونده، جوان دیگری به نام "ضراب"، تبعه ایرانی اهل تبریز و مقیم استانبول است.

چندی پیش، بیژن زنگنه، وزیر نفت، گفته بود که زنجانی حدود دو میلیارد دلار از وجوه حاصل از فروش نفت ایران را  به این وزارتخانه  باز نگردانده است.

 اخیرا در گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی در زمان مسوولیت سعید مرتضوی اعلام شد که وی 117 شرکت تحت پوشش این سازمان را به قیمتی بسیار اندک به بابک زنجانی فروخته است.

بابک زنجانی گفته است دارای بیش از ۷۰ شرکت از جمله شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، "اولین بانک سرمایه‌گذاری اسلامی" (به انگلیسی: First Islamic Investment Bank) در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات و بانک ارزش تاجیکستان است. او همچنین شرکت‌هایی در دوبی، ترکیه و تاجیکستان دارد.

زنجانی در مصاحبه‌ای گفته است که او ۶۴ شرکت داخلی و خارجی دارد و هم‌اکنون در ایران و دیگر کشورهای دنیا با ۱۷ هزار نفر پرسنل مشغول تجارت و ارایه خدمات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد