انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

طریقه نصب سیستم برق خورشیدی



1-ابتدا پایه ای از نبشی فلزی  سوراخ داریا سپری شماره 4 با زاویه 30 درجه از

زمین بسازید بطوریکه  پائین ترین نقطه اتکائ پنل از زمین حداقل  30

سانتیمتر فاصله داشته باشد.تا از برف و گرد وخاک در امان باشد.

2-پایه را روی پشت بام یا در مکان بلندی که سایه اشیائ دیگر روی

آن قرار نگیرد . رو به سمت جنوب شرقی محکم کنید .

3- پنل خورشیدی را  روی آن با پیج  ببندید طوریکه جعبه پشت پنل

بالا قرار بگیرد.

4- دو رشته سیم از جعبه بیرون آمده دقت کنید مثبت به  مثبت شارژ کنترلر ومنفی به منفی شارژ کنترلر نصب و از آن به مثبت

باطری و منفی نیز به قطب منفی باطری وصل گردد.

5- از باطری می توانید توسط کلید  به مصرف کننده 12 ولت وصل

کنید. ویا به مبدل 12 ولت به 220 ولت و مصرف کننده . باید توجه

داشته باشید  وسایل  دی سی   حتما مثبت و منفی آنها رعایت شود .

6- از طلوع تا غروب آفتاب پنل ها ی خورشدی حتی روزهای ابری

هم بمیزان کمتری برق تولید میکنند .

7- پنل ها به تعمیر ونگهداری نیاز ندارند . ولی هر از گاهی آب باطری

ها کنترل شود . بهتر است از باطری های سیلد خشک  U P S یا مخابراتی استفاده کنید زیرا عمر طولانی تر دارند .و باطری را در معرض سرما وآفتاب قرار ندهید .

و فاصله آنها با  پنل و مصرف کننده زیاد نباشد .

8-نکته مهم:در هنگام نصب .اول باطری را به شارژ کنترل وصل نمائید .و سپس شارژ کنترل را به پنل خورشیدی متصل نمائید.زیرا اگر بالعکس عمل نمائید احتمال صدمه دیدن شارژ کنترل زیاد است.و زمانیکه میخواهید سیستم را باز کنید .اول برق پنل را قطع نمائید.

9-اگر هنگام نصب مثبت و منفی را جا بجا ببندید سیستم  بشدت آسیب می بیند.!!برای این کار از تست لامپ 12 ولت LEDو یا ولت متر دیجیتال کمک بگیرید.

10-اینورتر های متصل به شبکه برق شهری قادر هستند.مستقیما برق 220 ولت را بصورت کاملا اتوماتیک به شبکه برق شهری بالانس و متصل کنند..

عمر تقریبی پنل حدود  سی سال است . و مدت یک سال ضمانت تعویض دارند/

 

         پارس سولار.  برق خورشیدی آفتاب الکتریک-****&تلفن09177196296--09391236296

http://parssolar.ir


نظرات 41 + ارسال نظر
Najib دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 19:52

سلام درود به شما مثبت منفی سولار خورشیدی رو اشتباه زدم مشکلی پیش میاد به باطری یاخیر

سلام بله اشکال دارد.داخل حعبه پشت پنل حک شده است.

حسین یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 01:18

سلام من ۲تا پنل ۱۰w دارم با ۲تا باتری ۱۲ولت ۹ امپری میخواستم اینارو به ۲تا لامپ ال ای دی ۱۲ ولت معمولی وصل کنم خواستم بدونم میشه این کارو انجام برم یا باید کنترلر وصل کنم حتما فقط روشنایی معمولی میخوام در حد ۱برای داخل اتاق و ۱ برای سکو راهنمایم کنین ممنون میشم

سلام بله حتما به شارز کنترل 5 آمپر نیاز دارید تا باطری خراب نشود.

جابر جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:15

سلام،من ۴تا پنل ۲۹۰دارم و از هر پنل مستقیم به کنترل شارژ وصل کردم ولی باطری هارو سری موازی ۲۴ (۶عدد ۱۵۰ امپر)وصل کردم به اینورتر مشکلی که دارم اینه که پنلها تو یک روز باطری هارو فول نمیکنه.درضمن مصرف کننده هام یک یخچال و ۴ عدد دوربین پروژکتور دار ،دزدگیر ۲۴ ساعت درحال استفاده هستن و ۶۰ عدد لامپ ال ای دی ۹وات که شبا استفاده میشن راهنمایی لطفا با تشکر

سلام ومصرفتان از تولید بیشتر است .یا محل و زاویه پنل ها مناسب نیست.یا سایه روی پنل می افتد.

نیک محمد سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 16:26

سلام تقدیم است
من یک سوال داشتم 4 پنل 250وات دارم باتری ندارم یک انیورتر 2000وات دارم مخواهم یخچال وسه تا لامپ 9 وات را روشن کنم میتوان ولتاز خروجی پنل خورشیدی به انیورتر وصل کنم

سلام دوست عزیز..خیر پنل نباید مستقیم به باطری وصل شود .بلکه باید شارژ کنترل 30 آمپر و به دو باطری 100 آمپر بصورت موازی را به اینورتر متصل کنید.

محمود سقائی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1400 ساعت 18:12

سلام و وقت بخیر
بنده 4 عدد پنل 80 وات گرفتم و 2 تا باتری 150 آمپر گرفتم که سری کردم. الان میخواهم پنل هام رو تبدیل کنم به 24 ولت چون اینورترم 24 ولت هست. الان موندم که چجوری 4 تا پنلم رو بهم وصل کنم. 2 تایی بلدم وصل کنم (مثبت پنل اولی رو میزنم به منفی پنل دومی که میشه 24 ولت و اون دوتا خروجی میشه 24 ولت) ولی چهارتایی بلد نیستم. الان من دوتا دوتا پنل هام رو وصل کردم و شده 24 ولت، اگر میتونید بهم یه نقشه بدید که بتونم نصبش کنم ممنون میشم. گیر کردم

سلام دوست عزیز .بایدپنل ها را دوتا .دو تا با هم سری ببندید.بعد با هم موازی ببندید که خروجی نهائی 24 ولت شود.موفق باشید.
نکته مهم:اول باطری ها را که به همین شکل سری و موازی بستید به شارژ کنترل وصل کنید.د ر آخر شارژ کنترل را به خروجی پنل ها متصل نمائید. و برای باز کردن سیستم برعکس عمل نمائید.تا شارژ کنترل صدمه نبیند.

یاسر چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 18:30

سلام میخام 7تا لامپ 9w رو روشن کنم هزینه کلیه تجهیزاتش چقدر میشه؟؟؟

پکیج آماده 220 ولت 5800000 تومان

جواد سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 14:02

سلام
یک شناور خورشیدی 72 ولتی و 600 واتی دارم و نیاز به نصب قطع کن/فلوتر دارم. دو تا فلوتر معمولی ترکیه ای و چینی نصب کردم ولی زود از کار می افتند (یا کلا قطع می کنه و یا می چسبه و جریان برقرار). آیا برای شناورهای خورشیدی فلوتر مخصوصی برای نصب وجود داره. ذخیره آبم در استخر کمه و برای اینکه پمپ خشک کار نکنه باید سیستم قطع کن داشته باشم. ممنون می شوم راهنمایی کنید. با تشکر فراوان، جواد از ارومیه

سلام.فعلا موجود نیست

محمدرضا اقایی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 23:39

سلام مستقیم پنل به باطری وصل شود موقع شب برگشت برق به پنل مشکل دارمیشه یا ایرادنداره

سلام معمولا پشت پنل ها یکسو کننده نصب شده و اجازه عبور برق را به عکس نمی دهد.و مشکلی نیست.

حسین جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 18:37

سلام بدون کنترل شارژباطری رامیتوان مستقیم به پنل وصل کنیم مشکلی نداره شارژمیگیره

سلام دوست عزیز...بله شارژ می گیرد.اما بعد از اینکه باطری شارژ کامل شد.و شارژ کنترل سر راه نبود تا جریان برق را قطع کند باطری باد کرده و خراب می شود.و احتمال انفجار نیز هست.

محمد منبری یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 12:24

سلام وقتتون بخیر
من ۳ تا پنل ۱۲۰ وات ۳ تا باطری ۱۰۰، ۶۵،و ۴۲ و کنترل شارژ ۲۰ آمپر دارم در تابستان مشکلی ندارم اما تو زمستان با کمبود برق مواجه میشم بار زیادی هم از سیستم نمیکشم یه دوربین، یه دی وی ار و یه دزد گیر بهش وصله ولی اکثر مواقع تا ۹ شب روشنه و بعد خاموش میشه به نظر شما مشکل چی میتونه باشه؟ البته من باطری هارو با هم موازی کردم سیم کنترل شارژ و دوربین و دی وی ار رو مستقیم به مثبت اول باطری و سیم های منفی رو به باطری سومی اتصال دادم آیا این روش درست است؟

سلام .دوست عزیز باطری اضافه کنید .دو عدد 100 آمپر

ابوالفضل مرادی پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 01:10 http://abolfazlmoradi137382@gmail.com

سلام خسته نباشید .میخوام تووی باغ پمپ آب روشن کنم با پنل چقدر هزینه داره

سلام علیکم.بستگی به وات مصرفی پمپ و ساعت کار دستگاه .محاسبه میشود.

حسن روحی سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 00:11

با درود فراوان من در اطراف روستای مرزی یک خانه کوچکی دارم که برق ندارد لطفاً راهنمایی کنید برای روشنایی ۴ عدد پروژکتور ۳۰ وات ۱۲ساعت به چه وسایل نیاز دارم و در ضمن بنده حقیر ۶عدد باتری ۱۰۰ آمپر صبا و ۳عدد پنل ۲۷۰ وات ینگلی و ۱ شارژ کنترل ۵۰ آمپر دارم چون منطقه از شهر دور می‌باشد کسی برای نصب سیستم نمیاید ممنون میشم که طریق نصب باتری و پنل ها رو لطف بفرمایید تا خودم نصب کنم ممنون از شما و سایت شما سروران گرامی در ضمن پروژکتور ها ۱۲ولت می باشد.

درود بر شما .بنظر میرسد پنل تان 33 ولت باشد .در اینصورت باید باطری ها را دو به دو با هم سری متصل و با بقیه موازی ببندید.تا سیستم 24 ولت داشته باشید.و بعد به شارژ کنترل (ترمینال وسط)که علامت باتری دارد وصل کنید در آخر شارژ کنترل را به دو سیم که از پنل ها که بصورت موازی وصل شده ارتباط دهید. و چون سیستم شما 24 ولت است از قطبین یک باطری برق 12 ولت برای پروژکتور بگیرید. و ضمنا این سیستم برزرگ است میتوانید استفاده های بیشتری بکنید.برای نصب به سایتهای ما با نام آفتاب الکتریک/پارس سولار مراجعه فرمائید.

سلیمان صیامی شنبه 1 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 05:26

سلام من۲ عدد باطری ۱۰۰ امپر ۱۲ ولت با شارژ کنترل ۱۲ ولت ۲۰ امپر وپنل ۲۶۰ وات ۲۴ ولت واینورتر ۳۰۰۰ وات ۱۲ ولت دارم طرز نصبش رو لطفا برام بگین خیلی ممنون

حسن جمعه 30 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 01:20

با درود فراوان برای روشنایی پروژکتور دی سی ۱۰۰ وات به چه چیزهای نیاز است لطفا راهنمایی بفرمائید مرسی از شما

سلام.1000 وات پنل 18 ولت و 10 باطری 100 آمپر.و شارژ کنترل 60 آمپر با نمایشگر.

علی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 20:13

با سلام
یه آموزش کامل فقط در خصوص برقکاری و نصب سیستم فتوولتاییک متصل و منفصل از شبکه از کجا میشه گیر آورد
با هزینه هم باشه مشکلی نیست

پ...مراکز فنی و حرفه ای.....یا رشته های دانشگاهی مرتبط

علی دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:40

سلام دکمه خطای روی اینورتر روشن می شود مشکل چیست

سلام علیکم..احتمالا شارژ باطری زیر 11 ولت آمده.یا اتصالی در مدار هست.و یا بار اضافی از دستگاه کشیده اید.

پیمان سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:32

سلام
اگه بخوام یه ماشن ون کمپر رو به برق خورشیدی مجهز بکنم که بتونه یه یخچال کوچیک رو در طول شبانه روز ، یه فن رو به طور متاوب چند تا چراغ اس ام دی رو برای شب کفایت بکنه، چی لازم دارم و هزینه اش چقدر میشه؟

با سلام.حدود 20 میلیون تومان هزینه دارد.

مهرداد اصلانی یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 22:03

سلام. من پنل خورشیدی برای باغ میخاستم بنظر شما برای سه عدد لامپ 18 وات و چهار مهتابی LED از چه پنلی استفاده کنم. چه قیمتی هستن. راهنمایی کنید ممنون

با سلام..البته بستگی به ساعت کار و وات مصرفی دارد.تقریبا یک پنل 100 وات با متعلقات حدود 3200000 تومان هزینه دارد

احسان رفیعی شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 16:01

سلام برای مصرف کننده ای با توان۳۰۰۰وات وبه صورت ۲۴ساعته چه تجهیزاتی لازم است وچقدر هزینه دارد ممنون

سلام .ظاهرا برای کولر گازی یا دستگاه ماینر اینقدر برق زیاد مصرف دارید.هزینه بسیار بالاست.بهتر است که از برق شهر استفاده کنید.

محسن یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 18:21

سلام.
ضمن تشکر از زحمات شما
من یک پنل ۲۵۰ آتیه و یک پنل ۷۰ و یک پنل ۱۰ وات دارم و یک کنترل شارژ ۴۰ و یکی هم ۱۰ آمپر و در باغ دزدگیر سیم کارتی دارم که فعلا باتری اتومبیل داره که هر دو یا سه هفته با باتری اتومبیلم جابجا میکنم .حالا قصد دارم باتری دزدگیر را با پنل شارژ کنم و تعدادی مثلاً سه تا اس ام دی خطی را در ساعات شب روشن کنم لطفاً راهنمایی کنید پنلها را باهم ببندم با دزدگیر و روشنایی از هم جدا باشند ؟ دوتا باتری ۷۴ و دو تا ۷/۵ آمپر ساعت دارم .
آیا بجز موارد فوق میتوانم مصرف کننده بیشتری داشته باشم ؟ مثلاً دوربین یا تامین روشنایی بیشتر ؟
برای یخچال کوچک چند آمپر ساعت لازمه ؟

سلام علیکم.شما پنل های هم ظرفیت را با هم می توانید پارالل کنید. بهتر است که پنل 70 وات و دو باطری 74 و 7 آمپر و شارژ کنترل 10 امپر را به روشنائی اختصاص دهید.و پنل 250 با شارژ کنتل 40 و 3 باطری 100 آمپر را برای دوربین وسایل دیگر در نظر بگیرید.آفتاب الکتریک

عبدالستار شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 12:24

با سلام و خسته نباشید مرا راهنمایی کنید در خصوص سواری دارم که میخوام 4لامپ 30وات فقط شبها به مدت 10 ساعت روشن بماند چ کاری باید بکنم چ باطری بگیرم و چطور از صفحه سولار استفاده و یا وصل کنم

سلام.یک پنل 120 وات .یکعددشارژ کنترل 10 آمپر. یکعدد باطری 150 آمپر ساعت 12 ولت. و یکعدد اینورتر 12 ب 220 ولت 500 وات نیاز دارید. جهت راهنمائی نصب به سایتهای ما با نام (آفتاب الکتریک/پارس سولار) مراجعه فرمائید.

صادق پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 16:17

با درود
لطفا" وقتی می خواهید هزینه ها را اعلام بفرمایید،حتما" از ویرگول برای جدا کردن صفرها استفاده فرمایید
مثلا" به جای 200000000 تومان ، میشه نوشت:
200،000،000 تومان
خوندنش خیلی اسونتره

بهنام سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 01:42

با عرض سلام و خسته نباشید
من ۸ عدد پنل ۳۰۰ وات دارم خواستم ببینم آیا میشه همشون را سری کنم و مستقیم وصلشون کنم به هیتر

سلام ..خیر نمی شودو برق تولیدی دی سی است. باید اول در با طری ذخیره و بعد با اینورتر تبدیل به برق 220 ولت متناوب شود.

حمید سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 15:56

سلام من یک کنترل شارژ ۱۲ولت ۳۰ آمپر دارم که روی کارتن اون نوشته ۱۲ ۲۴or ولت اینورتر من ۲۴ ولت است میخوام پنل هارو به صورت سری ۲۴ کنم آیا میتونم از همین کنترل شارژ استفاده کنم یا باید کنترل شارژ با ولتاژ بالا تر بزارم

بله می توانید.اگر ولتاژ پنل 18 ولت باشد.

alireza یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 17:25

چقد هزینه میبره که برق یک خونه رو فقط توسط پنل های خورشید تامین کرد؟چه چیزهایی لازم داره؟
مثلا 350 کیلو وات در ماه با در نظر گرفتن اینکه خونه توی یک استان پرتابش و خورشیدی باشه؟
با تشکر

سلام..فعلا حدود 35 میلیون تومان هزینه دارد.

دانیال یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:13

سلام، هزینه نصب برای استفاده در قطعی برق برای روشن ماندن یخچال و یکی دوتا چراغ و مثلا شارژ کردن موبایل چقدر هست؟

سلام....تقریبا 6000000 تومان.

بهرام جمعه 7 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 17:24

سلام میزان برق مصرفی یک هواکش چقدر هست برای برق خورشیدی چقدر هست
مثلا برای یک سالن ۵۰۰ متری بخواهیم دو عدد هواکش نصب کنیم چند کیلو وات برق نیاز هست

سلام بستگی به وات مصرفی روی فن و ساعت کار آن دارد.

علی محمدی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:58

سلام خدمت شما عزیزان
هزینه راه اندازی سیستم خورشیدی برای ۴ واحد مسکونی با زیر بنای کلی ۶۰۰ متر چقدر است . سپاسگذارم

سلام زیر بنا خیلی مطرح نیست .بلکه تعداد و وات مصرفی و ساعت کار دستگاه های برقی ملاک محاسبه هست.

مرتضی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 01:41

سلام میخواستم برا استفاده انرژی خورشیدی برای پمپ کفکش سوال کنم هزینش چقدر میشه؟
توان پمپ دقیق نمیدونم چنده ولی ۴ ساعت کارکرد میخوام

سلام...هزینه حداقلی یک پمپ خورشیدی تقریبا 20000000 تومان است.با خروجی یک ویک چهارم اینچ موجود است.روزانه کار می کند.

محمد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 23:00

سلام بر شما، میخواستم بپرسم که می‌شود اینورتر ۱۲ به ۲۲۰ را مستقیم به شارژ کنترول نصب کرد و یا باید حتمن به باطری نصب شود و فرقش در چی است؟
و سوال دوم، آیا می‌شود برق را از شارژ کنترول بدون باطری دریافت کرد؟
پیشاپیش ممنون از شما.

سلام خیر چون شارژ کنترل توان کمی دارد.حتما اینورتر را به باطری وصل کنید.

سید محمد رضا سجادى جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 16:34

سلام لطفا براى نصب وراه اندازى سیستم سولار مرا راهنمایى کنید من ایران نیستم من در کشور المان بسر میبرم ومیخواهم این سیستم رو براى خودم راه اندازى کنم اگه نقشه یا اطلاعاتى در مورد دارید ممنون میشم در اختیارم بگذارید باسپاس

با سلام و احترام..روش نصب سیستم برق خورشیدی در سایت های ما با نام (آفتاب الکتریک) موجود است.سرچ بفرمائید.

رضا هستم شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 20:30

باعرض سلام بنده باطری ساز هستم نیاز به ۱۰۰وات روشنای دارم در هفته ۳ ساعت ودر هفته ۴ساعت به کف کش ۱.۵ اینج به ارتفاه ۲۵متر چقدر میشه هزینه من و دومن خودم میتونم نضب کنم یانه ممنون میشم جواب بدید..

سلام برای روشنائی 2500000تومان..و برای کفکش20 میلیون هزینه دارد

ایمان سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 02:20

با سلام من یه سیستم برق خورشیدی دارم تو باتری ها به مشکل خوردم و خراب شدن و مجبور به تعویض ۲ باتری شدم شدم قبل از خراب شدن ۴ عدد باتری ۱۰۰ امپر داشتم الان ۱ باتری ۲۰۰ و ۲ عدد باتری ۱۰۰ دارم نحوه بستن باتری ها رو میشه بگید ولتاژ همه ی باتری ها ۱۲ هست
درضمن ولتاژ خروجی میخوام ۲۴ باشه اینورتر ۲۴ به ۲۲۰ دارم
ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام.برای رسیدن به ولتاژ 24 باید هر دو باطری را با هم سری کنید.بنا براین باید تعداد باطریها ذوج باشد.و سپس دو به دو با هم موازی ببندید.خروجی 24 ولت با توان بالا دارید.در این سیستم باید ولتاژ پنلها نیز 24 ولت باشد یا اینکه دو به دو سری و موازی ببندید.

مجید صارمی دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 19:58

سلام خسته نباشین. میخواستم بدونم ولتاز پنل 250 وات رو چجوری از 24 ولت به 12 ولت تغییر بدم؟ تا آمپر شارژمون زیاد بشه

ج: شما می توانید از قطب های یک باطری برق 12 ولت و از قطب دو باطری سری شده برق 24 ولت بگیرید.

توریانی جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:18

باسلام وخسته نباشید برق منزل باوسایل :یخچال، روشنایی وکولرگازی به چقدبرق نیازه وهزینش چقدرمیشه

سلام ...هزینه تجهیزات بق خورشیدی برای وسایل برقی یک منزل نرمال بدون کولر گازی.30000000 تومان تقریبا می شود./

سیدحسین فنائی دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 07:43

با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت در سال نو

پیرو یاداشت قبلی خواهشمند است در صورت امکان پیش فاکتور ارسال فرمایید در ضمن مشخصات کامل لوازم مصرفی برای 1000 وات پنل را درج فرمایید .
با تشکر - فنائی

سلام .لطفا با تلفن 09391236296 تماس بگیرید.آفتاب الکتریک

سیدحسین فنائی دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:41

با سلام و احترام
ضمن تشکر از برنامه آموزشی شما در نظر دارم برق مصرفی باغ که شامل :
1- روشنائی در حدود 100 وات روزانه 7 ساعت
2- یخچال 7 فوت 24 ساعته در تابستان و در زمستان 6 ساعت
3- برق مصرفی دینام آب با قدرت تقریبی1.5 اسب (1100 وات ) تابستان روزانه 3 ساعت و زمستان نیم ساعت
از طریق انرژی خورشیدی تهیه نمایم .خواهشمند لوازم مورد نیاز با کیفیت های عالی و قیمت ارائه فرمایید
در ضمن روش بستن باطریها به هم دیگر موازی میباشد یا سری؟
09144108210

سلام علیک.شما 1000 وات پنل با متعلقات نیاز دارید.سیستم موازی بسته میشود. حدود 8میلیون تومان هزینه دارد.09177196296

نعمان ریسی جمعه 29 دی‌ماه سال 1396 ساعت 20:21

سلام و خسته نباشید خدمت شما چند عدد پنل خورشیدی دارم که خراب هست شرکت سازنده هم مشخص نیست ممنون میشم راهننایی کنید جهت راه اندازی یا خرید قطعات از کار افتاده

سلام: احتمالا دیود یکسو کننده پشت پنل سوخته است.به یک تعمیر کار الکترونیک مراجعه فرمائید. تا تعویض کند.

جمیل سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 19:40

میتوان از باتری های تیزابی استفاده کرد

سلام.از هر نوع باطری میتوان استفاده کرد.اما بهتر است که از باطری سیلد اسید دیپ سایکل و یا ژل اسید استفاده شود.

پویا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:12

درود بر شما
میخواستم بدونم امکان زدن نیروگاه خورشیدی وجود دارد یا خیر.
زمینی حدود 7000 متر برای این امر کافیه یا خیر .

بلی.امکان دارد.با اداره برق منطقه تماس بگیرید.

هاشم هاشمپور جمعه 9 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 16:29

با عرض سلام
من مهندس تعمیرات هواپیما هستم .اما به دلیل مشکل دیسک نتوانستم کار کنم .
وبا سیستم ها برق اشنای دارم میخواستم بدونم .می توان کار راه اندازی نیروگاه خورشیدی یاد بگیرم .
ممنونم می شوم اگر من راه راهنمایی کنید
با تشکر

هاشمپور
09364702104

سلام: بلی.شما می توانید به سایتهای ما با نام تجاری{برق خورشیدی آفتاب الکتریک} در اینترنت سرچ و اطلاعات کافی بگیرید .ما در تامین قطعات خورشیدی در خدمت هموطنان عزیز هستیم.09177196296

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد