انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

علل رکود اقتصاد ایران و جهان


سود بانکی و تورم رابطه مستقیم دارد.هشتاد کشور دنیا با پائین آوردن سود بانکی . وچاپ نکردن پول بدون پشتوانه و جذب سرمایه های خارجی.وجذب توریسم. وبالا بردن تولید و صادرات. و صادر نکردن مواد خام . ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی. و جلو گیری از معاملات کاذب و مجازی و دلالی. و رانت خواری و رشوه. و کار و تلاش زیاد . و تقویت ملی گرائی .و حفظ و حراست از سرمایه های ملی. ودوری از نظامی گری و هیاهو. و تعامل با جهان. و ندادن وام به اشخاص و کشور های بدون پشتوانه. والگو برداری از کشور های موفق توانسته اند به تورمی کنترل شده . زیر 5 در صد برسند.



همه اینها یک طرف چاپ پول بدون پشتوانه آمریکا(دلار ) به عنوان پول بین المللی تمام سرمایه جهان را طی 40 سال گذشته بلعیده. زیرا چاپ پول که هزینه زیادی نمیخواهد. تا کنون فکر کرده اید . که مگر امریکا شق القمر میکند. یا اینکه چقدر تولید دارد؟ یا مرذمی زرنگ و کاری دارد؟مردم آسیائی که از همه کاری ترند. پس چرا؟ 70 در صد سرمایه جهان در دست آمریکا(آن هم تعدادی سرمایه دار صهیو نبسم است).؟



اکنون میدانیم که همه بدبختی های جهان و ایران. و رکود اقتصادی فعلی زیر سر آمریکا و استعمار غرب و سرمایه داران صهیونیسم است. که با چاپ مشتی دلار قلابی سرمایه جهان و نفت خاور میانه را توسط سران منطقه و عوامل خود به یغما میبرند.!!

برای برون رفت از این همه بدبختی و رکود اقتصادی جهان و ایران .پیشنهاد میگردد.



1- تا زمانیکه چاپ دلار بدون پشتوانه در امریکا ادامه دارد . کشور ها با دلار معامله مکنند.

2- کشور ها به فکر پول مطمئن و با پشتوانه برای جایگزین کردن با دلار باشند.

3-از معاملات سوری و مجازی(غیر واقعی) خودداری کنند.

4-کشور ها باید با افشا گری و... جلو یکه تازی و جنگ طلبی آمریکا را در جهان بگیرند.

5-فعلا سرمایه های خود را بصورت طلا و یا اجناس قیمتی حفظ کنند.

6- از معامله با امریکا و سرمایه داران صهیونیست که به عنوان شرکتهای چند ملیتی در تمامی کشور ها نفوذ کرده .معامله نکنند.!

7-ترجیحا معاملات پایاپای باشد.

8-از وام گرفتن از بانکهای امریکائی (دلار تقلبی) قویا خودداری کنند.

9-کشورهای نفت وگاز خیز انرژی را ارزان نفروشند.

10-کشور ها  با بالا بردن تولید و قناعت دخل و خرج را متعادل کنند.
11-کشورها با ایجاد اتحادیه های منطقه ای جلوی یکه تازی دلار را بگیرند.

12-نظم نوین جهانی چیزی جز تسلط امریکا و صهیونیسم بر کل جهان نیست.پس وارد این ماجرای شوم نشوید.

13-تجارت جهانی هم توطئه دیگری برای به غارت بردن و زیر پا کردن کشور های ضعیف . و به نفغ امپریالیسم جهانی به سر کردگی صهیونیسم امریکائی است. گول نخورید و عضو نشوید.زیرا کالاهای کشور های ضعیف توان مقابله با کالاهای آنان را ندارد. در نتیجه کشور های فقیر فقط وارد کننده و مصرف کننده امریکا و غرب و صهیو نیسم میشوند.  فقرافریقا نمونه بارز این مدعا است.
14-war -جنگهای دروغین آمریکا در منطقه خاور میانه به بهانه تروریسم و آزادی ملتها از دست کسانی که خود اجیر کرده است.ولی او بدنبال نفت و گاز خاور میانه است نه...!!
15-طرح خاور میانه بزرگ چیزی جز نفاق و تضعیف مسلمانان و تقویت اسرائیل نیست.


اکنون بسیاری از کشور ها  برای مثال کشورهای اروپائی با تشکیل اتحادیه ضعف های خود را در برابر آمریکا و روسیه با ایجاد اتحاد از بین برده اند.

چرا کشور های اسلامی تاکنون به فکر ایجاد یک اتحاد منسجم نیفتاده اند . وحتی کشور کوچکی مانند اسرائیل به آنها زور بگوید؟

البته علت را باید در  حکومت های وابسته ودیکتاتور منطقه پیدا کرد . زیرا استعمار نمایندگانی از خود ملتها انتخاب کرده و بر سر ما گمارده و از طریق آنها سیاستهایش را اعمال میکنند.

اما اکنون که به یاری خداوند زلزله ای بزرگ به جان حکام ظالم و زورگو افتاده و یکی پس از دیگری بساط ظلم جمع میشود. که بعضا خود را پشت سپر خلیفه اسلام و خادم کعبه و آل فلان و القاب دیگر پنهان کرده بودند.

لذا ملتهای مسلمان صرف نظر از ملیت و مرز و زبان و رنگ و نژاد و غیره اکنون باید فرصت را غنیمت شمرده و قبل از اینکه استعمار با عناوین مختلف انقلابشان را منحرف کند. به دنبال محکم کردن  حکومت های مردمی

و دموکراتیک که واقعا نمایده مردم باشد نه نماینده امریکا و غرب!!! و سپس به فکر ایجاد قوانینی که هر گاه حکومت از چهار چوب خدمت به مردم خارج شد. با انتخاب مردم کنار گذاشته شود.واز حکومتهای اشرافی و موروثی و قبیله ای و سنتی و قشری و ولایتعهدی و ...و پرهیز نمایند.

زیرا مردم آقا بالا سر که نمی خواهند!! بلکه عده ای را از بین خود به عنوان نماینده انتخاب می کنند و به آنها وکالت میدهند که به آنها خدمت نمایند.(خادم مردم )

در مرحله بعد برای خروج از این همه حقارت با ید اتحادیه کشورهای اسلامی شکل بگیرد. و بانک مشترک-پول واحد-بازار مشترک- نیروی نظامی مشترک-حمل و نقل مشترک- زبان مشترک - دانشگاه مشترک- حج مشترک- عید مشترک-بازار بورس مشترک-بازار نفت و گاز واحد و ...و ایجاد کنند . آنوقت اسلام عظمت خود را باز میابد. و پیشرفت واقعی آغاز میشود. و استثمار از بین میرود.

و عدالت برقرار مبشود. و شکوفائی جهان اسلام بنا به وعده الهی آغاز میشود.

پس بیائید اختلافات جزئی و استعماری را کنار گذاشته و به عظمت مو ضوع اتحاد بیاندیشیم./


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد