انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

علل افزایش نرخ طلا

مرگ دلار



بالاخره دود آتش دلارهای تقلبی و بدون پشتوانه چهل سال گذشته . پس از سوزاندن چشم جهانیان . بخصوص آفریقا و آسیا

.اکنون به چشم صاحبش نفوذ کرده. واشکش را در آورده است.! هر روز دلار ارزشش را از دست میدهد و  ارزش طلا و دیگر کالاهای قیمتی بالا میرود. چرا؟ زیرا دیگر جهان . بخصوص آسیا و آفریقا و آمریکای جنوبی بیدار شده اند. و میدانند که دیگر سرمایهایشان را نباید بصورت دلار این ارز

 بدون پشتوانه ذخیره کنند.بلکه تا میتوانند زیر ساخت های اقتصاد شان را محکم میکنند و اگر پولی اضافه داشته باشند .طلا میخرند.

توصیه میگردد ملت و دولت ایران هم به ای ارز های قلابی اعتماد نکنند. وسرمایهایشان را به طلا و تقویت  بنیان اقتصاد خود . مانند سد. کشاورزی. وصنایع مادر و...تبدیل کنند. و پول خود را در بانکهای غربی سرمایه گذاری نکنند. کروز بروز ارزشش از دست رفته . و هر وقت

بخواهند آن را بلوکه کنن

اقتصاد های ورشکسته استعماری

گروه بورس جهانی– انتشار شاخص‌های ضعیف اقتصادی ایالات متحده و دیگر کشورهای اروپایی باعث شده نرخ طلا همچنان به عنوان کالای جایگزین در سطح روبه بالایی قرار بگیرد.


مبادلات طلا در بازارهای جهانی با افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای دنبال شد. پس از افزایش نگرانی در رابطه با افزایش بدهی‌ها در ایالات متحده و اوضاع نا‌بسامان اقتصادی کشورهای اروپایی طلا در بالاترین سطح قرار گرفت. برخی از تحلیلگران بر این باورند رکود در اقتصاد ایالات متحده تمام جهان را تهدید می‌کند به همین دلیل نمی‌توان انتظار آینده مطلوبی از روند بازارها داشت. این در حالی است که با بسته مورد توافق جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها و تصویب آن، از خطر سقوط دلار جلوگیری شد و انتظار بر این است که در بلندمدت اوضاع بهبود پیدا کند؛ اما در عین حال کارشناسان بر این باورند در کوتاه مدت اوضاع بازارها با افزایش قیمت کالاهای جایگزین همچون طلا و نقره روبه‌رو می‌شود. اما همزمان با رشد قیمت طلا، نقره و سایر فلزات گرانبها قیمت نفت به تبع از انتشار گزارش‌های ضعیف اقتصادی ایالات متحده نزدیک 93 دلار شد. البته تحلیلگران بر این باورند قیمت نفت خام به سطح پایین‌تری هم می‌رسد؛ زیرا اوضاع نابسامان اقتصادی ایالات متحده و کشورهای اروپایی و به تبع کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی نشانه مناسبی برای وخیم بودن اوضاع دارد. در بازارهای دیروز افت شاخص قیمت‌ها در بازار سهام ادامه پیدا کرد و قیمت برخی از کالاها در بازارهای کالایی با افزایش روبه‌رو شد. در بازار کالایی توکیو طلا با رشد قیمت به سطح 4 هزار و 120 و 4 هزار و 121 یوآن رسید. سایر فلزات گرانبها همچون نقره، پلاتینیوم و پلادیوم تغییر خاصی نداشت. مبادلات گازوئیل با نوسان مواجه شد. دادوستد نفت خام نیز تغییری نکرد، این در شرایطی بود که معامله نفت سفید و پلاستیک کاهش نرخ داشت.
در بازار کالایی شانگهای، تنها محصولی که با رشد مواجه شد، آلومینیوم بود. طلا با وجود نوسان قیمتی اما تغییر محسوسی نداشت. سایر فلزات پایه همچون مس، روی، میلگرد و سرب با افزایش نرخ روبه‌رو بود. مبادله پلاستیک طبیعی با نوسان نرخ همراه شد.
در بورس تجاری نیویورک دادوستد نفت خام به ازای هر بشکه با اندک نوسان رو به پایینی روی سطح 93 دلار قرار گرفت. پلاتینیوم با شیب مثبتی دنبال شد. در بورس کالایی نیویورک تنها مس با تکانه‌های منفی روبه‌رو بود هر چند در طول مبادلات در سطح بالای قیمتی معامله می‌شد. طلا و نقره به عنوان کالاهای جایگزین و مطمئن سیر صعودی طی کردند و طلا تحویل سپتامبر به یک هزار و 670 دلار به ازای هر اونس رسید. نقره نیز به تاثیر از افزایش قیمت طلا و بالا رفتن حجم تقاضا به 41 دلار به ازای هر اونس رسید.
در بورس کالایی شیکاگو برخلاف روز ماقبل که قیمت‌ها با رشد مواجه بود، دادوستد بیشتر محصولات کشاورزی از جمله ذرت، سویا، روغن سویا، کنجاله سویا، گندم، برنج، جو و پنبه با تکانه‌های منفی همراه شدند؛ اما معامله شکر رشد اندکی را سپری کرد. البته بازار محصولات کشاورزی طی یک ماه گذشته با نوسان روبه بالایی روبه‌رو بوده است؛ دلیل این موضوع در گزارش‌های منتشر شده جهانی، علاوه بر اوضاع اقتصادی جهان، تحولات سیاسی خاورمیانه و بدی اوضاع آب و هوایی اعلام شده است.


انشا اله بزودی اقتصاد های آمریکا و اروپا(صهیونبسم)که بر پایه زور و استعمار و تقلب و... بنا شده بر زمین می افتد. و اقتصاد های واقعی رشد خواهند کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد