انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

تحریم نفت و بانک ایران

اکنون که استعمار جدید به سر کردگی آمریکا و غرب در صدد در تنگنا قرار دادن ایران و سوریه و لبنان و فلسطین و نهایتا تمامی کشور های مسلمان و نفت خیز هستند. در وحله اول وظیفه کشور های مسلمان. با هر گرایشی و کشور های غیر متعهد مانند مالزی -هند-چین-کوبا-ونزئلا-ترکیه-شوروی-و...ایجاب میکند که از این تحریم ها سر باز زده. و و این نظم نوین شیطانی را محکوم کنند. زیرا این مصیبت نصیب خودشان نیز خواهد شد . اگر بدعت شود.!!



گروه شهروندان بین المللی مالزی:

تسلیم در برابر خواسته های غیرقانونی آمریکا درباره ایران تن دادن به استعمار نوین است

کوالالامپور - گروه شهروندان بین المللی مالزی روز چهارشنبه در بیانیه ای با اشاره به خواسته های غیرمعقول و نامشروع آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران، تاکید کرد: تسلیم در برابر خواسته های غیرقانونی آمریکا درباره ایران تن دادن به استعمار نوین است.

مالزی، این گروه سیاسی مالزیایی در بیانیه خود با انتقاد از همراهی برخی کشورها با تحریم های ایران، اعلام کرد: مالزی باید از هر همراهی با آمریکا در اعمال تحریم های نفتی علیه ایران بپرهیزد.

گروه شهروندان بین المللی که در استان پینانگ مالزی مستقر است در بیانیه خود تسلیم شدن در برابر تهدیدها و تحریم ایران از سوی آمریکا تن دادن به استعمار نوین است و کشوری مانند مالزی باید به واردات نفت از ایران ادامه دهد.

این گروه در بیانیه خود آورده است: تسلیم شدن در برابر تقاضای غیرقانونی آمریکا استقلال و حاکمیت مالزی را به خطر می اندازد. مالزی تلاش بسیاری برای پایان دادن به استعمار صورت داده و در این راه قربانیان زیادی داده است و نمی تواند شکل جدیدی از استعمار را که با همکاری آمریکا و کشورهای اروپایی که سابقه استعمار ملت ها را دارند به راه افتاده است، بپذیرد.

این گروه اقدام آمریکا در تحریم غیر قانونی ایران را باعث تحقیر حقوق بین المللی دانسته و در بیانیه خود آورده است: چنین اقداماتی بر خلاف رفتار متمدنانه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در شرایطی که کشورهای دیگری چون هند، چین، ترکیه و ونزوئلا حاضر به همراهی با آمریکا نشده اند، کشورهایی نظیر مالزی نیز که روابط اقتصادی زیادی با ایران داشته است نباید خود را تسلیم فشارهای آمریکا کند.

در بیانیه این گروه مالزیایی آمده است: گزارش های نهادهای مختلف ثابت کرده است که ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست. آنچه آمریکا به دنبال آن است تغییر حکومت ایران است که همواره بر خلاف خواسته و سلطه آمریکا عمل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد