انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

میوه فیسالیس

نخستین تولیدکننده میوه فیسالیس در کشور گفت: برای نخستین بار این میوه در ورامین تولید و به بازار مصرف عرضه شد.

محمدرضا تیموری افزود: میوه فیسالیس بومی مناطق آمریکای جنوبی و ترکیبی از طعم میوه های توت فرنگی، گیلاس، کیوی و آناناس است که به دلیل طعم خوش و بی نظیرش در کشورهای اروپایی و آمریکایی طرفداران زیادی دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون این میوه در شش هزار متر مربع از گلخانه های ورامین زیر کشت قرار گرفته که در فصل زمستان کشت و در بهار برداشت می شود.

این تولیدکننده میوه فیسالیسی با اشاره به تولید اقتصادی این میوه گفت: بر اساس آمار جهانی، میوه فیسالیس در هر هکتار بین 22 تا 36 تن تولید می شود که هر 100 گرم آن در بازار به قیمت سه تا چهار هزار تومان به فروش می رسد.

وی با بیان این که، میوه فیسالیس به دلیل قرار گرفتن در لفاف کاغذی شکل فاقد هرگونه آلودگی و عوامل بیماری زا است، اظهار داشت: این میوه بدون نگهداری در یخچال بیش از 10 روز ماندگاری دارد و در صورت نگهداری در یخچال حدود 2 ماه مدت زمان ماندگاری این میوه نیز افزایش می یابد.

تیموری در گفت و گو با ایرنا به خواص درمانی این میوه اشاره کرد و گفت: این میوه یکی از غنی ترین منابع طبیعی آنتی اکسیدان ها و سرشار از ویتامین های A - E - C - P - F است و بدن انسان را در مقابل خنثی سازی رادیکال های آزاد که موجب بروز بیماری هایی همچون سرطان، سکته قلبی، پروستات، آسم و آلرژی می شود، حفاظت می کند.

وی با بیان این که، از میوه فسالیس در تهیه کرم های آرایشی نیز استفاده می شود تصریح کرد: همچنین مصرف این میوه تاثیر بسزایی در شادابی و طراوت پوست و تقویت قوای جنسی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد