انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

حذف دلار از مبادلات

کشور های جهان بخصوص کشورهای مسلمان . با حذف تدریجی دلار . و جایگزینی پولهای خود در مبادلات منطقه ای میتوانند روی امریکا را کم کنند. و اقتصادی مستقل از دلار ایجاد تا استعمار نوین امریکا نتواند آنها را به بازی بگیرد. و نوسانات دلار نتواند روی اقتصاد منطقه اثر زیادی داشته باشد. و مقدار زیادی از معاملات خود رابین کشور های خاور میانه انجام دهند. تا امریکا و غرب نتوانند با پشتوانه دلار ها تقلبی و ..در منطقه ما دخالت . و جنگ راه بیاندازند. و منافع امریکا در منطقه خلیج فارس طلب کنند.! و حکومت به نفع خود تغییر دهند. و حکومت دست نشانده . به عنوان نماینده خود در منطقه. ایجاد کنند. واتحاد مسلمین را با اختلاف بین شیعه و سنی و .....به هم بزنند . ومنابع منطقه را به غارت ببرند.در صورتیکه اگر رهبران مسلمانان عقل داشتند .فریب شیطان استعمار را نمی خوردند. و حول محور قران و اسلام با هم متحد میشدند. و اختلافات فرقه ای که حاصل دست ضد مسلمین است را کنار میزدند. و دوباره اسلام محمدی قدرت میگرفت. و پوزه اسرائیل و غرب را در هم میشکست. نه اینکه آنها به ما بگویند چه حق دارید داشته باشید. و چی حق ندارید داشته باشید. و یا حقوق بشر و نوع حکومت را آنها به ما یاد دهند.!

بدین ترتیب از اول ماه ژوئن دلار آمریکا درمعاملات این دو کشور جای خود را به ین و یوان خواهد داد و ارزهای ملی این دو کشور در بازارهای توکیو و شانگهای بدون واسطه مبادله خواهند شد.
درراستای همکاریهای بیشتربازرگانی و مالی پکن و توکیو، دو اقتصاد برتر آسیا تصمیم گرفتند با این کار از وابستگی خود به دلار آمریکا بکاهند و زمینه یک پیمان اقتصادی سه جانبه بین خود و کره جنوبی را فراهم کنند./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد