انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

یارانه هدفمند یا گدا پروری

رهبر چین گفت. بجای پول به فقیر ابزار کار بدهید. نه اینکه با دادن پول فقیر را تنبل جسمی و روحی بار آورید.

پس از هدفمندی یارانه ها و پرداخت پول نقد به خانوار ها . عملا رشد تولید ملی پائین آمده. و اکثر کار های تولیدی بخصوص کشاورزی و صنعت و دامپروری در وضعیت اسفباری به کار ادامه میدهند. یا تعطیل شده اند. و این وضع نه به نفع تولید کننده نه مصرف کننده است.! زیرا وقتی کالا تولید نشد. کارگر اخراج میشود . اجناس گران میشود. بیکاری زیاد شده و نهایتا دودش در چشم مصرف کننده میرود. از آن طرف بخاطر اینکه تولید ملی پائین است ارزش پول به شدت پائین آمده و سرمایه ها به سمت بازار غیر مولد . مانند ارز و طلا هدایت شده.اعتماد مردم به بانک و بورس که وظیفه گردش پول در بخش تولید را دارند کم شده و باز هم چرخه اقتصاد مختل است. لذا مردم و مسئولین همه باید مانند چین و هند از سیاست زدگی خارج شوند. تا تحریمها قطع شود و به تولید و صادرات بیاندیشند. تا دوباره ارزش پول ملی حفظ . و تورم مهار گردد. البته فساد سیستم بانکی و اختلاس ها و ....باید به شدت کنترل شود. تا ایران دوباره جایگاه خود را در جهان بیابد. اگر ما اقتصادی پویا داشته باشیم. فرهنگ نیز رشد میکند. و آنوقت نیازی به صدور انقلاب نیست. بلکه دیگران برای نسخه برداری از انقلابمان سر و دست میشکنند./

هدفمندی یارانه‌ها به انحراف رفت

هدف هدفمندی حمایت از تولید بود، نه توزیع پول بین مردم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدف اصلی طرح هدفمندی یارانه‌ها حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رونق زمینه کسب و کار در کشور بود نه توزیع پول بین مردم.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از طلاب، استادان و دانشجویان استان کرمان در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات معیشتی، اشتغال جوانان و تنگناهای اقتصادی کشور، هدفمندی یارانه‌ها را به لحاظ مبنایی سیاستی درست و لازم خواند و با اشاره به عدم‌اجرای صحیح این برنامه و به انحراف رفتن آن گفت: پس از جنگ سیاست اصلی کشور این بود که با ساختن زیربناها و تشویق تولید ملی، اشتغال در کشور گسترش یابد و با ایجاد اشتغال برای حداقل دو نفر در هر خانواده درآمد خانواده‌ها و کشور افزایش یابد. وی افزود: هدف اصلی طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رونق زمینه کسب و کار در کشور بود نه توزیع پول بین مردم. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بیان اینکه کسی که انقلاب را می‌شناسد و درد نظام را دارد در روز رحلت امام(ره) به نوه ایشان اهانت نمی‌کند، تصریح کرد: این اقدامات و اعمال نشان از عدم‌آشنایی به انقلاب، راه امام(ره) و آرمان‌های اصیل آن دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد