انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

طرح های آب شیرین کن روستایی مشمول تسهیلات اشتغال شود

بوشهر- ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهرگفت: در راستای جلب مشارکت بخش خصوصی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران تسهیلات اشتغال به طرح‌های آب‌شیرین‌کن در روستاهای بوشهر ارائه شود.

به گزارش ایرنا ، سعید زرین‌فر در نشست کارگروه کمیته تخصصی اشتغال استان بوشهر اظهارداشت:یکی از نیازهای این استان ایجاد آب‌شیرین‌کن است که تلاش داریم تا تسهیلات به این رسته اختصاص یابد که کمک خوبی برای رفع نیاز استان و توسعه اشتغال است.
وی یادآورشد: باتوجه به کاهش منابع آب ورودی استان بوشهر از استان های همجوار تامین بخشی از آب مورد نیاز این استان از طریق شیرین کردن آب دریا پیش بینی شده است .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر اظهارداشت: بدلیل محدود بودن منابع دولتی و هزینه بر بودن طرح های آب شیرین کن سیاست جلب مشارکت بخش خصوصی به عنوان یک راهکار اساسی در دستور کار قرار دارد.
زرین فر با بیان اینکه بوشهر جزو استان‌های برتر در تخصیص اعتبارات اشتغال روستایی بوده است گفت:با پیگیری‌های صورت گرفته سقف پرداخت تسهیلات اشتغال به شش میلیارد تومان رسیده است و با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم تا سقف 10 میلیارد تومان افزایش یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر اضافه کرد: برخی رسته‌ها جزو رسته‌های مصوب نبود و تلاش شد تا تسهیلات در این زمینه ارائه شود.
زرین‌فر با اشاره به اینکه استان بوشهر ظرفیت خوبی در تولید انرژی خورشیدی دارد، گفت: انتظار می‌رود تسهیلات لازم به این بخش نیز اختصاص یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد