انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

خرید برق از نیروگاه‌های خورشیدی بخش خصوصی تسهیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی اردکانی، پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور وزیر نیرو اظهار داشت: شهرستان اردکان با وجود اینکه یکی از ثروتمندترین شهرهای کشور نامیده می‌شود، یکی از محروم‌ترین مناطق استان یزد به لحاظ بهره مندی از آب شرب با کیفیت است.

وی بیان کرد: EC آب در بسیاری از مناطق این شهرستان بالاست و این امر سبب ایجاد نارضایتی در مردم این شهرستان شده است.

وی عنوان کرد: وزارت نیرو اقدامات بسیار خوبی طی سالهای متمادی در حوزه انتقال آب در استان یزد انجام داده و درخواست ما، رسیدگی به وضعیت کیفیت آب در اردکان است.

دشتی اردکانی با بیان اینکه خوشبختانه وزارت نیرو و وزارت بهداشت، دو وزارتخانه‌ای هستند که به طور دقیق اقدام به پاسخ نامه‌ها و درخواست‌های نمایندگان می‌کنند، گفت: پیگیری بعد از جواب نیز بسیار کارگشاست و معتقدیم سایر وزارتخانه‌ها باید از این دو وزارتخانه الگو بگیرند.

نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین با بیان اینکه یزد مهد انرژی‌های خورشیدی است، اظهار داشت: سرمایه گذاری‌های خوبی در حوزه ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در یزد انجام شده که لازم است وزارت نیرو برق تولیدی در این نیروگاه‌ها را بدون دست اندازهای اداری از تولیدکنندگان بخش خصوصی خریداری کند.

کد خبر 5017927
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد