انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

۸میلیون دلار برای راه‌اندازی پنل‌ خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز سرمایه‌گذاری شده است

گروه استان ها رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی فارس گفت: با حمایت اتاق بازرگانی فارس سرمایه گذاری هایی در حوزه پنل های خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۸میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی شیراز شده است.

- اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، نادر طیبی صبح امروز در جلسه انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس که به صورت وبینار برگزار شد، از حمایت کمیسیون انرژی و محیط زیست این اتاق از سرمایه گذاری در حوزه پنل های خورشیدی در استان خبر داد و اظهار داشت: با حمایت اتاق بازرگانی سرمایه گذاری هایی در حوزه پنل های خورشیدی انجام شد که زیرساخت های این سرمایه گذاری در زمینی به وسعت بیش از یک هکتار و با اعتباری بالغ بر 8 میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد شده است.
وی با بیان "بر اساس پیش بینی ها این مجموعه قرار است با تولید حدود 300 مگاوات تولید، طی شش ماه بعد از راه اندازی سرمایه خود را برگشت دهد" افزود: رویکرد این سرمایه گذاری، صادرات محور است و این شرکت 25 درصد تولیدات خود را برای بازار داخلی و 75 درصد آن را جهت سرمایه گذاری ارائه می دهد.
500 پنل خورشیدی برای اشتغال مددجویان فارس افتتاح می شود
سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی برای تولید پنل خورشیدی در اردبیل + فیلم
خراسان جنوبی| طرح ایجاد 7500 پنل خورشیدی با هدف اشتغال اقشار آسیب پذیر است
طیبی ابراز کرد: کشور ایران در کنفرانس پاریس تعهد داده است تا 2 درصد آلاینده های خود را کاهش دهد لذا این مهم می تواند زمینه ساز سرمایه گذاری و حرکت کشور باشد.
وی اضافه کرد: همچنین در سند چشم انداز 1404 باید 10 درصد از مصرف انرژی کشور از محل انرژی های تجدیدپذیر تأمین و همچنین براساس این سند باید 5 هزار مگاوات برق از انرژی های تجدیدپذیر تولید شود که با توجه به این برنامه ها، به انجام رساندن این اهداف مستلزم تولید 10هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر در کشور تولید شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد