انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

انرژى خورشیدی پاک+Solar Energy

انرژی های نو -برق خورشیدی-- وسایل جانبی-09177196296

اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین برای احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین

روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور،  استاندار قزوین در چهل و یکمین هفته پویش هر هفته الف- ب- ایران که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار داشت: توسعه نیروگاه های خورشیدی به تامین برق و در عین آن حفظ محیط زیست کمک قابل توجهی می کند.
وی افزود: ۵۰۰ هکتار زمین برای واگذاری به بخش خصوصی جهت احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین اختصاص می یابد. 
جمالی پور، در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح انتقال آب از سد طالقان به آبیک اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این طرح یکی از مطالبات جدی مردم آبیک است که امیدواریم با حمایت های وزارت نیرو تا پایان اردیبهشت شاهد افتتاح آن باشیم.
استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار مناسبی در راستای بهره مندی مردم به ویژه در مناطق محروم به آب و برق انجام شده است.
وی با بیان اینکه با وجود خدمات متنوع ارایه شده مردم استان قزوین همچنان مطالبات جدی در این ۲ حوزه دارند، افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های استان قزوین کیفیت آب شرب آبیک است که سال های زیادی است با مشکل رو به رو شده و مردم این شهرستان از داشتن آب با کیفیت و سالم بی بهره اند که امیدواریم در این زمینه با حمایت وزارت نیرو و تسریع در انتقال آب از سد طالقان و بهره برداری از این طرح، این مشکل مرتفع شود.
جمالی پور افزود: متاسفانه شاهد این هستیم که مناطق شمالی قزوین با چالش بی آبی و کیفیت آب رو به رو هستند و باید با کمک بخش خصوصی و حمایت های وزرات نیرو این مشکلات را برطرف کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد